Web Analytics Made Easy - Statcounter

محموله چهار میلیارد ریالی کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و وسایل آشپزخانه در اندیمشک توقیف شد.


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت:در ادامه روند مبارزه جدی با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی ،مامورا پلیس آگاهی مستقر در ایستگاه بازرسی پل زال حین کنترل خوردوهای عبوری در محور مواصلاتی اندیمشک - خرم آباد به 2 دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک و جهت بررسی بیشتر کامیون ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سید محمدصالحی افزود:در بازرسی های انجام شده از کامیون های توقیفی تعدادی وسایل آشپزخانه و جاروبرقی و نیز قطعات ماشین لباسشویی کشف شد و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.
سرهنگ صالحی افزود:کارشناسان ارزش ریالی این محموله های قاچاق را چهار میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران