Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار داشتمی دانستیم سجاد نیک پرست مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان را کسب می کند و توقع کسب مدال طلا نداشتیم.
وی درباره نتیجه عملکرد پاکباز اظهار داشت: انتظار کسب مدال طلا توسط سامان پاکباز در ماده پرتاب وزنه را داشتیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان ادامه داد: رشته اصلی پاکباز پرتاب وزنه است و فعالیت در ماده پرتاب دیسک را نیز در کنار این ماده آغاز کرده است که در مسابقات قهرمانی جهان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.
وی ضمن ابراز امیدواری از طلایی شدن پاکباز در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک گفت: پاکباز انگیزه خوبی دارد و مطمئن هستیم در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک می تواند فاصله رکوردی خود را کم کرده و طلایی شود. یک طلا و دو نقره دو ملی پوش فدراسیون نابینایان و کم بینایان در مسابقات قهرمانی جهان خوب بود و توقع ما هم همین بود.
مظلومی درخصوص اعزام تیم دو و میدانی جوانان به مسابقات جهانی سوییس اظهار داشت: این تیم با توجه به پارامترهایی که پارالمپیک برای ما مشخص کرده بود تشکیل شده و ملی پوشان توان لازم را برای حضور در مسابقات جهانی دارند.
وی افزود: دو ورزشکار بانو و دو نماینده مرد نابینا و کم بینای ما برای شرکت در مسابقات جهانی انگیزه خوبی دارند و مطمئن هستیم مدال می گیرند، اما رنگ مدال را نمی توانیم بگوییم. آنها با اینکه برای اولین بار به این مسابقات اعزام می شوند، قطعا مدال می گیرند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد