Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از بسیج، سردار پاسدار علی فضلی در مراسم آغاز اجرای طرح کرامت در 325 نقطه حاشیه نشین کشور در سازمان بسیج مستضعفان، با اشاره به لزوم رسیدگی به مناطق حاشین‌نشین کشور، گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی برای کمک به محلات آسیب‌دیده از نظر اجتماعی و دیگر مسائل اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و ما نیز در سپاه‌های استانی برای کمک به دستگاه‌های مسئول که وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارند،‌ وارد عمل شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید برهمکاری بسیج در اجرای پروژه‌های مشترک با سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان اظهار کرد:خروجی این هماهنگی‌ها افق روشنی را برای یکدلی در خدمت‌رسانی به مردم در مقابل دیدگان ما قرار خواهد داد و امیدواریم این خدمات مورد رضایت خداوند متعال، امام زمان و مردم عزیز ما قرار گیرد.
سردار فضلی ادامه داد: ‌در قالب طرح کرامت و با همکاری برادران‌مان در سازمان مبارزه با مواد مخدر در دو شهر فلاورجان در استان اصفهان و ملایر در استان مرکزی با کمک بسیج و سپاه طرح‌هایی را برای مبارزه با این پدیده شوم موادمخدر در دستور کار قرار دادیم.
وی گفت: همچنین در 325 محله در 167 شهرستان مکان‌هایی شناسایی شده که بر اساس گزارش عزیزان‌مان در این نقاط قرار است اقدامات عمرانی، بهسازی و فرهنگی در آنجا آغاز شود.
سردار فضلی ضمن قدردانی از همکاری وزارت کشور در زمینه اجرای طرح‌های مشترک، گفت: مسئولان این وزارتخانه در حوزه تعامل با بسیج به ویژه در 7 استان کشور همکاری و اقدامات بسیار خوبی را انجام دادند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد:باکمک همه دستگاه‌ها و در قالب کارگروهی چند جانبه امیدواریم با عنایت خداوند توفیق اجرای طرح‌هایی را پیدا کنیم که خروجی آن لبخند رضایت را بر لب مردم بنشاند.
در ادامه این مراسم، رئیس شرکت مادرتخصصی بهسازی شهرها با اشاره به الزام قانون برنامه ششم در جهت بهسازی سالانه 270 منطقه حاشیه‌نشین برای بهبود شاخص‌های اجتماعی،‌ گفت: ما نزدیک به 144 منطقه مشترک را با سازمان بسیج سازندگی انتخاب کرده وحدود یکهزار و 200 پروژه را در این مناطق تعریف کردیم.
روستا باتاکید براینکه بحث ما در تعامل مشترک،استفاده از ظرفیت‌های بسیج است، اظهار کرد: رویکرد قالب ما در زمینه سکونتگاه‌های غیررسمی نگاهی اجتماعی و فرهنگی است به گونه‌ای که بتوانیم برای بهسازی این مناطق از ظرفیت‌های خود مردم استفاده کنیم.
وی ادامه داد: تجربه نشان داده هر زمان از ظرفیت‌های خود مردم استفاده کردیم، نتایج بهتری را در مشارکت‌های اجتماعی شاهد بودیم.
رئیس شرکت مادرتخصصی بهسازی شهرها با تاکید بر اینکه ما در چارچوب همکاری مشترک به دنبال تقسیم سهم، نبوده بلکه به دنبال تقسیم نقش هستیم، افزود: ما باید از کار کردن به صورت جزیره‌ای به نقطه فکر کردن به صورت مجمع‌الجزایر برسیم.
وی اضافه کرد: نگاه ما نباید به این سمت برود که خدماتی یکسویه به مردم ارائه کنیم و در همین جهت باید در تعریف پروژه‌های خود در محلات مختلف با یکدیگر هماهنگی کامل داشته باشیم. چون هدف ما اجرای یک برنامه مشترک در راستای رسیدن به هدفی مشترک است.
روستا در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله ابتدایی این طرح 17 استان به عنوان اولویت اول انتخاب شدند که با توجه به شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی در این استان‌ها، در اولویت اجرایی طرح‌ها قرار خواهند گرفت.
سردار پاسدار نعمان غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی نیز در این نشست مطالبی درباره خدمات رسانی بسیج به مردم درمناطق مختلف کشور ارائه کرد.
اجتمام / 1095 **1569
خبرنگار : رضائی مجد ** انتشار:علی حبیبی
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان

تین نیوز

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از انعقاد تفاهمنامه خدمات اجتماعی ویژه رانندگان تاکسی بین این سازمان و سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر با بیان اینکه ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی در سطح شهر تهران با هدف کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت دارند، اظهار کرد: یکی از این پایگاه ها در سازمان تاکسیرانی با هدف ارائه خدمات ویژه اجتماعی به رانندگان تاکسی و خانواده های آنهاست.

احمدی با اعلام اینکه در شهر تهران نزدیک به ۷۰ هزار راننده تاکسی وجود دارد که این افراد معیشت شان را از این فعالیت تأمین می کنند، یادآور شد: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی مدام در ترافیک، آلودگی هوا و تعامل با افراد گوناگون در جامعه هستند امکان ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به شکل رایگان برای آنها و خانواده هایشان در پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.

وی صدر ادامه داد: در حال حاضر سازمان تاکسیرانی با پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در این سازمان همکاری مناسبی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با همکاری مناسب سازمان تاکسیرانی جلسه تخصصی مدیران این دو سازمان برگزار شده است تا در قالب تفاهم نامه این خدمات به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان افزایش یابد.

بر اساس گزارش سایت شهر، بیش از این وام ویژه به رانندگان تاکسی آسیب دیده اجتماعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال توسط سازمان تاکسیرانی با همکاری پایگاه خدمات اجتماعی پرداخت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس