Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>لرستان - مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای لرستان از کاهش 27 درصدی میزان بارش ها در بازه زمانی مهر 95 تا خرداد 96 خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، زیودار با اشاره به اینکه این آمار بر اساس مطالعات و اطلاعات ثبت شده در ایستگاههای این شرکت، جمع آوری شده، اظهار داشت: در مدت یاد شده 600 میلیمتر بارندگی در استان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر اساس آمار ثبت شده در دوره یاد شده، شاهد کاهش بارش ها در استان بوده ایم اما بر اساس آمارهای بلند مدت، در استان شاهد افزایش بارندگی بوده ایم.

زیودار تصریح کرد: در خصوص ریزش برف نیز نسبت به بلند مدت با کاهش چشمگیر مواجه هستیم که این مهم موجب کاهش دبی رودخانه ها و عدم تقویت آب های زیر زمینی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ثبت دبی خروجی از رودخانه های استان اظهار داشت: نیروهای این شرکت بوسیله دستگاههای اندازه گیری دبی خروجی و بررسی عملکردی رودخانه های استان را در میان مدت و بلند مدت مورد بررسی قرار می دهند.

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نادری، عضو هیات رییسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903676

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!