Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-30@19:51:43 GMT

پیشگیری از پیدایش لکه های قهوه ای بر روی پوست

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۳۳۲۳

پیشگیری از پیدایش لکه های قهوه ای بر روی پوست

بروز لکه های تیره و قهوه ای روی پوست در اثر افزایش سن در بعضی افراد حتمی و علت آن تجمع بیش از حد پیگمان یا رنگدانه ملانین در پوست است.ایجاد لکه های تیره به دلایل مختلف افزایش سن، بودن در معرض آفتاب، بیماری کبد، یائسگی، ژنتیک، آکنه و استرس بستگی داشته، راههای مختلفی برای بهبود و نیز جلوگیری ازتشکیل آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1- اسکراب :

این روش به برداشته شدن سلولهای مرده که باعث بسته شدن منافذ و بدتر شدن لکه های تیره میشوند، کمک میکند. لایه بردارهایی که دارای ترکیبات اسید آلفاهیدروکسی هستند نیز به بهبود قسمت های تیره کمک میکنند.

2- ضد آفتاب :

استفاده روزانه از ضد آفتاب که به کاهش لکه های تیره موجود کمک کرده و مانع ایجاد لکه ای جدید میشود.

3- لوسیون :

استفاده از لوسیون و کرمهایی که دارای فرمول خاص برای درمان لک هستند. از مارکهای معتبر برای درمان لکه های دست و صورت استفاده کنید. این محصولات دارای ترکیبات بیرنگ کننده هیدروکینون هستند.

4-میوه و سبزیجات :

خوردن مقدار کافی میوه و سیزیجات به خصوص لیمو، خیار و گوجه فرنگی که به داشتن پوستی سالم کمک میکند، را فراموش نکنید. هیچ چیز مانند مواد غذایی تازه به دلیل داشتن ویتامین های مختلف در سلامت پوست موثر نیست.

5- استفاده هفتگی از ماسکهای روشن کننده :

این ماسکها به تدریج به روشن شدن قسمتهایی که رنگدانه ها تجمع پیدا کرده اند یا همان نقاط تیره کمک میکنند.

6- استفاده از روشهای تخصصی :

تحت نظر پزشک متخصص از روش لایه برداری با دستگاه استفاده کنید. در این روش درمانی با استفاده از وکیوم و میکروکریستالهای کوچک به آرامی لایه های مرده پوست برداشته شده و به کمرنگ شدن لکه های تیره کمک میشود.روشهایی همچون استفاده از میکرودرم آبریژن،لیزر فرکشنال و…

شفا آنلاین

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک زیست شناس می‌گوید اسم خفاش‌ها بد در رفته، اما بدون خفاش‌ها نه قهوه می‌خوریم نه شکلات می‌خوریم. بدون خفاش تکیلا نخواهیم داشت.

به گزارش فرارو، جوزف کورتی، زیست شناس خفاش در دانشگاه کالیفرنایا، به سی‌بی‌اس نیوز می‌گوید: خفاش‌ها نه تنها بامزه هستند، بلکه این نقش‌های شگفت انگیز را برای اکوسیستم ما انجام می‌دهند. نقش آن‌ها شامل کنترل آفات و گرده افشانی است.

دانشمندان به سی‌بی‌اس نیوز می‌گویند که ۳۰۰ گونه میوه برای پخش دانه‌های خود به خفاش‌ها وابسته اند.

این موجودات همچنین به دلیل اشتهای زیاد میلیارد‌ها دلار در زمینه تهیه آفت کش‌ها توسط کشاورزان صرفه جویی دارند.

راشل بلیکی، استادیار در دانشگاه کالیفرنیا، به سی‌بی‌اس نیوز می‌گوید: خفاش‌ها می‌توانند فقط با پرواز به اطراف، اثر سرکوبی بر حشرات داشته باشند.

وی افزود: خفاش‌ها می‌توانند تا نصف وزن بدن خود را در هر شب حشرات بخورند. آن‌ها می‌توانند جوامع حشرات موجود در اینجا را تغییر دهند.

اما مانند بسیاری از حیوانات وحشی، تعداد خفاش‌ها به دلیل تغییرات آب و هوایی و همچنین جنگل‎‌زدایی رو به کاهش است. حافظان محیط زیست امیدوارند با انتشار اخباری خوبی که خفاش‌ها مسئول آن‌ها هستند، دیگران را به نجات جمعیت خفاش علاقه‌مند کنند.

دیگر خبرها

  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • ۱۱ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • راهنمایی برای نگهداری و تمیزکاری آسیاب قهوه در منزل
  • ببینید | گفتگوی بامزه محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)