Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور، از تولید سریال دفاع مقدسی«چشمان بیدار بمو» در استان و برای پخش در هفته دفاع مقدس خبر داد.

فرهاد نوری مقدم امروز دوشنبه در حاشیه افتتاحیه فیلم دفاع مقدس و ضبط سریال دفاع مقدسی «چشمان بیدار بمو» که در محل تنگه کنشت کرمانشاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: فیلم «چشمان بیدار بمو» که هم‌اکنون شاهدد پشت صحنه آن هستید راجع به زندگی سردار شهید جواد زنگنه است که قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور به عنوان مجری و تهیه کننده طرح و با حمایت‌های قرارگاه نجف اشرف در حال انجام و اجرای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم که این حمایت ها ادامه پیدا کند و طبق قولی که سردار ریحانی دادند، این طرح تبدیل به یک سریال ۷ قسمتی می شود و هماهنگی لازم انجام شود از شبکه استانی مرکز کرمانشاه و شبکه های سراسری این فیلم فاخر به صورت یک سریال ۷ قسمتی در هفته دفاع مقدس روی آنتن تلویزیون رود و پخش شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-نسیم شمال -اقبالیه با حضور اعلایی استاندار قزوین، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، شهردار و جمعی از مسؤلان استانی و شهری کلنگ زنی شد .

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیارد تومان و در مدت ۲۴ ماه اجرایی خواهد شد که با افتتاح آن یکی از گره های ترافیکی اصلی شهر قزوین و محل تردد مسافران چند استان کشور باز می شود.

همچنین کاهش سوانح، ایمنی سفرها و انتقال عبور خودروهای سنگین از داخل شهر از مهمترین اهداف ساخت این تقاطع غیر هم سطح است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895071

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس
  • «فرمانده لوتی‌ها» مستند شد
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم