Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

مناقصه ترسیم نقوش٬فلش و خط نوشته ترافیکی بر روی سطح جاده (رویه آسفالتی راههای استان ایلام) توسط سازمان حمل ونقل پایانه های استان ایلام با برآورد مالی 2504383365 ریال در یک مرحله برگزار می شود.

تاریخ بازگشایی پاکات

۱۶ / ۵ / ۱۳۹۶ - شانزدهم مرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و شش

مهلت ارسال پیشنهاد

۱۵ / ۵ / ۱۳۹۶ - پانزدهم مرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و شش

مهلت دریافت اسناد

۵ / ۵ / ۱۳۹۶ - پنجم مرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و شش

تاریخ اعتبار پیشنهاد

۱۶ / ۸ / ۱۳۹۶ - شانزدهم آبان ماه یک هزار و سیصد و نود و شش

کشور | استان | شهر

جمهوری اسلامی ایران - ایلام - ایلام

محل دریافت اسناد

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکات و مراحل بعد از آن تا پرداخت صورت وضعیت از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .

(جهت ثبت نام در سامانه ستاد با شماره تماس ۰۹۰۳۴۳۱۱۸۷۹ –خانم نصرتی به آدرس ایلام خ پیروزی –نبش پیروزی ۹ تماس حاصل فرمایید)

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • لحظه هولناک ریزش کوه در ایلام + ویدئو
  • (ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • فوران چشمه فصلی سراب کلان بعد از بارش ‌های اخیر + فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟