Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@12:28:54 GMT

ضعف معنویت در حق پدر آبی پوشان پایتخت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۴۱۲۱

ضعف معنویت در حق پدر آبی پوشان پایتخت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریده شجاعی درباره مطالبات مرحوم پورحیدری و شکایت از باشگاه استقلال اظهار داشت: منصور تمام زندگی اش را برای استقلال گذاشت و حتی در این 2 سال اخیر که ناتوان و مریض هم بود اما با تمام توان در نیمکت تیم حاضر می شد و وظیفه خود را به نحو احسن انجام می داد.

او ادامه داد: پورحیدری برای 2 سال اخیر با استقلال قرارداد داشت اما باید بگویم من از سال های پیش قراردادهایی را در منزل پیدا کردم که منصور مطالبات خود را نگرفته اما به طور حتم برای دریافت مطالبات 2 سال اخیر او اقدام می کنم چرا که این حق بازماندگان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته می دانم اگر پورحیدری زنده بود اصلا این پول را نمی گرفت اما به هر حال وقتی به این قرارداد رسیدگی نمی شود ما هم این پرونده را به جریان انداختیم تا شکایت کنیم.

شجاعی افزود: طی صحبت هایم با افتخاری، او به من اعلام کرد قرارداد منصور غیر قانونی بوده چرا که عضو هیئت مدیره نمی توانند سرپرست هم باشد اما باید خطاب به این آقا بگویم قرارداد غیر قانونی را باشگاه منعقد و فدراسیون و هیئت نیز ثبت کرده اند. آقای افتخاری به جای اینکه سمت هیئت مدیره را برای منصور غیر قانونی اعلام کند، پست سرپرستی را که برایش درآمدزایی داشته را غیر قانونی اعلام کرده است.

همسر مرحوم پورحیدری بیان کرد: در هر صورت قرارداد قانونی در دست ما وجود دارد و وظیفه باشگاه این است که مبلغ این قرارداد را پرداخت کند. این آقایان با گفتن غیر قانونی بودن قرارداد نمی توانند بر این موضوع سرپوش بگذارند. البته شاید پول در باشگاه نیست و یا به فکر تامین پول هستند اما اینکه می خواهند اعلام کنند قرارداد منصور غیر قانونی است مطمئن باشند که با این موضع برخورد می کنم. اصلا این موضوع امکان پذیر نیست که به فردی که قرارداد دارد بگویند قراردادش غیر قانونی است. قرارداد منصور را باشگاه و فدراسیون ثبت کردند پس اگر این قرارداد غیر قانونی بوده یعنی باشگاه استقلال کار غیر قانونی انجام داده است. من درباره این قرارداد هم اطلاعاتی را کسب کردم و کاملا قانونی است و جا دارد از همین جا اعلام کنم که صحبت های مسئولان باشگاه غیر قانونی است نه قرارداد منصور و به طور حتم با شکایت به دنبال وصول مطالبات همسرم هستم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!

مجید علیاری گل بسیار مهمی را مقابل استقلال زد.

طرفداری | مجید علیاری مقابل استقلال گلزنی کرد.

تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که در در دقایق ابتدایی مسابقه آبی پوشان تهرانی حسابی توسط تیم محمد ربیعی غافلگیر شدند. در دقیقه 6 مسابقه ضد حمله سریعی برای بازیکنان ذوب آهن شکل گرفت.

مجید علیاری در فاصله 60 متری از دروازه تیم استقلال، توپ را برداشت و هر دو مدافع استقلال یعنی روزبه چشمی و ایمان سلیمی جا ماندند و مجید علیاری با یک ضربه زیبا، دروازه آبی پوشان را باز کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس