Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مرحله دوم رقابتای لیگ طلایی دو و میدانی ایران در بخش بانوان با شرکت بیش از 50 شرکت کننده در روز یکشنبه 1 مرداد ماه سال جاری ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

بانوان دو و میدانی کار در مواد 100 متر، پرتاب دیسک، پرش طول، 5000 متر و پرش سه گام با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نتایج ذیل حاصل شد:

100 متر:

1-فرزانه فصیحی – اصفهان – 11.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

93 ثانیه

2-الهام کاکلی – تهران – 12.00 ثانیه

3-حمیده اسماعیل نژاد – خراسان رضوی- 12.48 ثانیه

- 5000 متر:

1- پریسا عرب – تهران – 18:29.52 دقیقه

2- افسانه فریدی – خراسان رضوی - 19:05.84 دقیقه

3- سمیرا زمانی – همدان – 19:27.32 دقیقه

پرش طول:

1-ریحانه مبینی – اصفهان – 5.85 متر

2-شیرین سالاری – هرمزگان – 5.75 متر

3-کیمیا پورخلخالی – تهران - 5.48 متر

پرتاب دیسک:

1-ژاله کاردان – اردبیل- 46.28 متر

2-الهام سمرقندیان – تهران – 37.82 متر

3-ویدا پوربابا – اردبیل – 37.75 متر

پرش سه گام:

1-جواهر زمانی – گلستان – 12.37 متر

2-ثریا قلیچ نیازی – گلستان – 12.11 متر

3-پردیس عبدالمحمدی – تهران – 11.18 متر

ریحانه مبینی دوومیدانی کار اران و بیدگلی نماینده استان اصفهان حاضر در این دوره از رقابتها با کسب رکورد 5/85متر در ماده پرش طوا بر سکوی قهرمانی این رقابتها ایستاد

برابر بخشنامه به نفرات اول هر ماده یک و نیم سکه، نفرات دوم یک سکه و به نفرات سوم نیز نیم سکه بهار آزادی به عنوان پاداش اهدا شد

لازم به یادآوری است، این رقابت های دربخش آقایان در مواد پرتاب نیزه، پرش ارتفاع، 400 متر بامانع، 3000 متر بامانع، 200 متر، 800 متر، پرش سه گام و پرتاب چکش از ساعت 21 یکشنبه 1 مرداد ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • پرتاب نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه
  • پرتاب نخستین کاوشگر برای نمونه‌برداری از ماه
  • نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه پرتاب شد
  • آغاز دور جدید اکتشافات چین در نیمه پنهان ماه
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور