Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-رييس تبليغات اسلامي قشم، خنثي‌کردن توطئه هاي دشمن را نيازمند حفظ وحدت بين امت اسلامي دانست.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت لاسلام احمد غلامي، رييس تبليغات اسلامي قشم يکشنبه 1 مرداد ماه 96 با اشاره به تحرکات شکست خورده تکفيري ها در برخي کشورهاي اسلامي گفت: امت اسلام از امکانات بالايي که در اختيار دارد بهره مي گيرد و توانايي مقابله با اين چالش ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه امت اسلامي با اقتدار مي تواند خود را در همه تحولات منطقه اي و جهاني نشان دهد افزود: بيداري اسلامي با انقلاب اسلامي ايران در جهان آغاز شد و امروز مي‌بينيم امت‌هاي مسلمان به مساجد پناه مي برند.
رييس تبليغات اسلامي قشم تصريح کرد: جوانان اسلام را درک کرده اند و اسلام در واقع اساس تحرک جوانان پويا در بيداري اسلامي است.
حجت‌الاسلام غلامي ابراز داشت: وهابيت جرياني افراطي و خشن است که فقط به حذف ساير اديان و مذاهب اسلامي فکر مي‌کند.
وي ادامه داد: تروريسم انسان را فقط به خاطر مطلق انسان بودن هدف قرار مي دهد و وطيفه همه ملت ها و کشورهاي اسلامي است تا واقعيت تروريسم را براي ديگران بازگو کنند.
رييس تبليغات اسلامي قشم با تاکيد بر اين که امت اسلام به اسلام پيوند خورده و اسلام دين محبت و مهرباني است، افزود: تکفيري ها نمي توانند با زور و قتل عام عقايد خود را بر امت اسلام تحميل کنند.
حجت‌الاسلام غلامي در ادامه تصريح کرد: اين گروه ها ممکن است در برهه اي از زمان سر برآورند اما به سرعت نابود مي شوند و علماي جهان اسلام نبايد به تکفيري‌ها اجازه دهند که در امت ما ياس و نااميدي ايجاد کنند.
رييس تبليغات اسلامي قشم با اشاره به راهکارهاي مناسب براي برون رفت از اختلافات مسلمانان اذعان داشت: استفاده از نفوذ و ارتباط علما و برجستگان ديني کشورها با مردم دولت خودشان مي توان در خنثي سازي توطئه هاي تکفيريها موفق شد.
وي تاکيد کرد: اگر علماي جهان اسلام بتوانند با استفاده از قدرت نفوذ خود، خطرات گسترش افراط گرايي را به مردم گوشزد کنند، نتايج بهتري را در اين باره کسب مي‌کنند.
مدرس دانشگاه با تاکيد برضرورت آگاه سازي جوانان در برابر خطر انديشه گمراه کننده تکفيري وهابي، گفت: علما نقش محوري در آگاه سازي جوانان و جلوگيري از گرايش آنان به انديشه تکفيري ها برعهده دارند.
حجت‌الاسلام غلامي در پايان بيان کرد: اگر امروز ما به وظيفه خود عمل نکنيم، ميدان را براي يکه تازي تکفيري ها خالي کرده ايم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، گفت: امروز وحدت در جامعه اسلامی مهمترین رکن پیشرفت محسوب می‌شود، بنابراین هر قلمی و هر قدمی و هر کلام و اقدامی در فضای واقعی و مجازی که بخواهد خللی در وحدت جامعه ایجاد کند، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام علی عبداللهی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: توقع از همه مسئولین خاصه مسئولین قضایی، انضباط کاری، وقت‌شناسی و معطل نکردن مراجعین به دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: بازداشت کردن افراد آخرین کار است و ما در دستگاه عدلیه باید تلاش کنیم افرادی را که مرتکب خطا و جرمی شده‌اند، اگر ضرورت اقتضاء نکرد به زندان نفرستیم.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه یادآورشد: اولین ملاک قضات در دستگاه عدلیه اقتدار است، یاحکمی صادر نمی‌شود یا اگر صادر شد بدون هیچ گونه رودربایستی اجرایی شود.

عبداللهی افزود: اگر احکام قضایی قطعیت یافته و در مقابل قاضی قرار گرفت نسبت به اجرای آن هیچ تعللی نکنند، چنانچه تعللی در اجرای حکم انجام شود ممکن است ثبات و اقتدار نظام آسیب ببیند.

وی تصریح کرد: تاکیدات ریاست قوه قضائیه در درون و بیرون از مجموعه دستگاه قضائی بر صیانت است، اگر چه فردی حریم ها و حرمت‌ها را شکست و در انجام به وظایف محوله خودش کوتاهی کرد برخورد با وی به عنوان یک راه مقتدر مبارزه با فساد ضروری است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، گفت: مبارزه با فساد و قائل نبودن تبعیض در مکتب دستگاه عدلیه حرام است و یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی که همواره رئیس قوه قضائیه به آن تاکید کرده و در سند متعالی قوه نیز نسبت به آن تاکید شده است این موضوع است.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری تامین امنیت روانی در سطح جامعه است چرا که (جهش تولید، با مشارکت مردم) جز با امنیت روانی و آرامش روانی میسر نیست.

عبداللهی تصریح کرد: هر کسی، در هر لباس و جایگاهی بخواهد امنیت روانی جامعه را به هم بریزد، دستگاه قضائی در کنار دستگاه های امنیتی و انتظامی در مقابل او خواهند ایستاد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر وحدت در جامعه این چنین اذعان داشت: امروز وحدت در جامعه اسلامی مهمترین رکن پیشرفت محسوب می‌شود، بنابراین هر قلمی و هر قدمی و هر کلام و اقدامی در فضای واقعی و مجازی که بخواهد خللی در وحدت جامعه ایجاد کند، خیانت است. 

وی تاکید کرد: در طول سنوات پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده‌ایم که نسبت به وفاداری به خون شهدا و تاسی در ولایت‌مداری پایبند هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟