Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز با حضور دکتر کریم زارع، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ، حجت الاسلام دکتر علی اصغر رستمی ، رئیس واحد فیروزکوه ، مدیران ستادی و روسا و اعضای برتر باشگاه پژوهشگران جوان سراسر کشور دومین مرحله از اردو و نشست فرهنگی اعضای این باشگاه ویژه خواهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه آغاز به کارکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از اردو و نشست فرهنگی به مدت سه روز از دوم الی چهارم مرداد ماه برگزار می شود و در طول این سلسله نشست ها ضمن تبیین وظایف باشگاه و بررسی راه کارهای توسعه فرهنگی ، پژوهشی و علمی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ، شهر بین المللی دانایی ، فن آوری و رسانه نیز به اساتید، مدیران و نخبگان دانشگاهی معرفی خواهد گردید .

گفتنی است این شهر بین المللی که در هفته گذشته با حضور ریاست باشگاه ، معاونین و چهرهای سیاسی و دانشگاهی و در مرحله نخست اردو فرهنگی در واحد فیروزکوه افتتاح شده در مدت اندکی در راس اخبار دانشگاهی سراسرکشور قرارگرفته است و قطعا در اینده می تواند به عنوان شروع فعالیت های پژوهشی سراسر کشور مورد توجه نخبگان و اندیشمندان داخلی و خارجی قرار بگیرد .

در افتتاحیه این مرحله از اردو و نشست فرهنگی ، دکتر علی اصغر رستمی رئیس واحد فیروزکوه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و عرض خوشامد به میهمانان ، از همه پژوهشگران جوان خواست که برای تحقق شعار توسعه ملی با رویکرد دانش بنیان و دانش محور تلاش کنند و از فرصت ایجاد شهر دانایی ، فن آوری و رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نهایت بهره و استفاده را ببرند . ایشان زیرساخت های به وجود آمده را کم نظیر دانستند و گفتند مسئولین واحد فیروزکوه با تمام وجود از طرح های دانش بنیان و دانش محور استقبال می کند و آمده است که هر پژوهشگری که ایده نو و تازه ای داشته باشد و نیاز به حمایت ساختاری و امکاناتی داشته باشد را با تمام وجود حمایت و تشویق کند دکتر رستمی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و بخصوص دکتر کریم زارع ، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان که انصافا حمایت تمام و کمال از افتتاح شهر دانایی داشته اند تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه دکتر کریم زارع ، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیزضمن تبریک دهه کرامت و تشکر از مجموعه واحد فیروزکوه به دلیل نگاه پژوهش محور و دانش محور این واحد تشکر کرد و از همه پژوهشگران خواست شهر دانایی ، فن آوری و رسانه را به عنوان حامی پژوهش در دانشگاه های خود معرفی و رسانه ای نمایند . ایشان دانشگاه آزاد اسلامی را در آستانه یک جهش بزرگ علمی دانست و گفت : امروز رویکرد این دانشگاه جهانی است و راه جهانی شدن پژوهش محوری و دانش محوری است . دکتر زارع ادامه داد این دانشگاه مردمی امروز توانسته است سهم مهمی از تولید علم و دانش را به خود اختصاص دهد و درآینده نیز شما پژوهشگران جوان باید جایگاه فعلی را آنچنان ارتقا ببخشید که نام دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مطرح ترین دانشگاه های دنیا و چه بسا بالاتر از آنها قرار بگیرد و بدرخشد و حتما تحقق این شعار ممکن و دردسترس است زیرا جوانان ما ، پژوهشگران ما و دانشمندان نخبه ما این توانایی و قابلیت را دارند که یک جهش علمی و پژوهشی به وجود بیاورند .

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ادامه داد ، تمام توان و امکانات باشگاه متعلق به دانشمندان و پژوهشگران جوان کشور ماست و ایجاد شهردانایی در واحد فیروزکوه این توان و امکانات را مضاعف کرده است و می تواند بک نقطه عطف برای کشور و دانشگاه باشد . ایشان ضمن بیان دستاوردهای باشگاه در سالیان اخیر تاکید کرد این دستاوردهای شگرف نتیجه تلاش جوانان و پژوهشگران عضو باشگاه است که شاید در رزوهای ابتدایی تحقق آن دوراز ذهن بود لیکن به خواست خدا و تلاش و کوشش شما محققین و صاحبان اندیشه تحقق پیدا کرد و آینده ای امیدوار کننده را برای همه ما رقم خواهد زد .

درادامه جلسه حاضرین به بیان دیدگاه ها و نظرات پیرامون موضوع جلسه و بخصوص شهردانایی پرداختند که مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت . این جلسه تا نماز ظهر و عصر ادامه یافت و سایر موضوعات به جلسات عصر و فردا موکول شد.

200/202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی بی‌واسطه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

در این برنامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حوزه کشاورزی، بذر هیبریدی به نمایش گذاشته شد. 

در برنامه «بی‌واسطه» دستاورد محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مبارزه با گرد و غبار با عنوان مالچ پاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین نمایشگاه ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان طرح پویش اشتغال در این برنامه نشان داده شد، بر این اساس دانشجویان می توانند شغل مورد نظر خود را در ارتباط با صنایع مختلف بیایند و از دوران دانشجویی وارد شغل مورد نظر شوند. 

در بخشی از این برنامه واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایش گذاشته شد، پردیس این واحد دانشگاهی با هدف تبدیل علم به ثروت فعالیت می‌کند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار میلیارد تومان آن از فناوری کسب شده است، یعنی ۶۰ درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه و ۴۰ درآمد غیرشهریه‌ای است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید