Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر انتقال مصدوم مشکوک به ضرب و جرح به درمانگاه شهر پل سفید، بلافاصله اکیپ گشت یگان انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در این مرکز درمانی در بررسی‌های اولیه دریافتند، مصدوم مردی 67 ساله به نام علی- م است که به علت نامعلومی دچار مصدومیت شدید از نقاط مختلف بدن شده است که با توجه به تلاش پزشکان معالج این مرد پس از چند ساعت به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سوادکوه اظهار کرد: با توجه به مرگ مشکوک این مرد و احتمال وقوع جنایت و قتل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و اعضای خانواده متوفی مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.

این مسؤول افزود: با توجه به اظهارات ضد و نقیض فرزندان این مقتول و با توجه به نظریه پزشکی قانونی و قوت یافتن ظن پلیس در خصوص وقوع قتل، فرزندان دختر مقتول مورد تحقیق و بازجویی‌های فنی پلیس قرار گرفتند و در نتیجه به قتل پدرشان به علت اختلافات خانوادگی اقرار کردند.

خادمی گفت: در این ارتباط دو متهم اصلی پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ نبی‌الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به حادثه تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: یک کودک ۵ ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارنده سلاح مجاز، حین بازی با سلاح به‌ سمت خاله خود که حدود ۱۴ سال دااشته شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌ نام آنهاست مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

کد خبر 846740 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی استان لرستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد