Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:54:10 GMT

کشف بیش از يک تن مرفین و 77 کیلوگرم هروئین

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۵۸۲۲

کشف بیش از يک تن مرفین و 77 کیلوگرم هروئین

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: با اطلاعات بدست آمده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در خصوص تهيه، حمل و انتقال موادمخدر توسط یکی از قاچاقچيان در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با پیگیری های شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک تريلی، اقدام به تهيه ،حمل و جابجايی موادمخدر کند لذا خودرو شناسایی و عملیات پلیس برای کشف موادمخدر آغاز شد.

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عمليات ویژه پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل خودروهای عبوری در اتوبان ساوه به سمت شهريار، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات، پلیس در بازرسی از خودرو ، یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77 کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در مخزن بونکر جاسازی شده بود، کشف و متهم به همراه موادمخدربه پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز تریاک در پیکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسین اسمعیلی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل مسیر‌های فرغی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۶ کیلو تریاک را کشف کردند. 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بیان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه