Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@23:16:03 GMT

بهانه‌تراشی عجیب سرمربی تیم امید بعد از حذف

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۶۰۸۱

پیروانی بعد از بازی انواع و اقسام گزینه‌های روی میز را به زبان آورد تا اثبات کند هر اتفاقی که بیفتد و هر بلایی که سر این جوانان بیاید او بی‌تقصیرترین است. پیروانی از مصدومیت‌ها و تغییر اجباری گفت و کامل نبودن بازیکنان‌اش و حتی آب و هوا؛ و البته این که حضور با تیمی جوان‌تر در این مسابقات تصمیم کی‌روش و فدراسیون فوتبال بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته که حضور در این تورنمنت با بازیکنانی که می‌توانند در المپیک 2020 توکیو به میدان بروند قابل توجه است و قدم رو به جلوی فدارسیون به حساب می‌آید اما این که سرمربی آن را بهانه‌ای برای چنین شکست‌هایی قرار دهد فقط از پیروانی و مربیانی شبیه به او برمی‌آید که اتفاقا در فوتبال‌مان کم هم نداریم. اگر این جوانان توانایی حضور در چنین مرحله‌ای را نداشتند و پیروانی این را می‌دانست، خیلی راحت از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی می‌کرد و کار را به کاردان می‌سپرد. بهانه‌تراشی بعد از شکست را که سال‌هاست همه بلدیم! در فوتبال ایران هم در دور باطل مدیریت و مربیگری باعث شده افرادی مشابه او چنین حرف هایی را تکرار می‌کنند و گوش جامعه فوتبال که چه عرض شود؛ گوش فلک هم از این بهانه‌ها پر شده.

فدراسیون فوتبال و در راس آن تاج اگر ذره‌ای قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشند و در زمین واپس‌گراها و رانت‌خوارها بازی نکنند؛ باید بلافاصله تکلیف پیروانی و تیم امید و آینده این جوانان را روشن کرده و تغییرات جدی ایجاد کنند. برای پیشرفت فوتبال ایران. اگر نه، همین آش و همین کاسه در اولین سری رقابت‌های پیش رو تکرار خواهد شد. بهانه‌تراشی‌ها در انواع و اقسام فرم‌ها. آنچه پیروانی در طی چند رقابت اخیر تجربه‌هایی گران‌بها درباره‌شان به دست آورده و در این مورد آخر هم نشان داده برای رد گم کردن و شانه خالی کردن کارش را خوب بلد است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روزهای اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم