Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:28:29 GMT

طرح تجهیزاتاق‌هایعمل بیمارستان در اندیمشک اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۶۱۴۹

طرح تجهیزاتاق‌هایعمل بیمارستان در اندیمشک اجرا شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به این که بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای نصب سیستم سرمایشی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک اختصاص یافت گفت: طرح تجهیزاتاق‌هایعمل بیمارستان در اندیمشک اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، بهداشت و درمان یکی ازمهم‌ترین نیازها وشاخص‌هایتوسعه در استان و شهرهای مختلف خوزستان است و توجه به گسترش خدمات آن، علاوهبرافزایشرضایت‌مندیعمومی زمینه تحقق اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور را فراهممی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیما جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، با بیان این که امسال و با هدف توسعه خدمات بهداشتی اندیمشک، طرح‌های گسترده‌ای در این شهرستان و با همکاری بخش‌های مختلف شهری طراحی و به اجرا رسیده است، اظهار داشت: توجه به الگوی مدیریت جهادی و تأمین رضایت شهروندان، اولویت شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در اجرای طرح‌های مختلف بهداشتی و درمانی است.

وی افزود: یکی ازطرح‌هایی که با همین هدف در شهرستان طراحی و به اجرا رسیدهرفع مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک بود که با همکاری فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بیش از10میلیاردریال برای نصب و راهاندازی سیستم جدید سرمایشی آن،اعتبار اختصاص یافت و به زودی عملیات نصب آنانجاممی‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشکبابیاناینکهبا نصب و راه‌اندازی سسیستمسرمایشی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک، رضایت عمومی از خدمات حوزه بهداشت و درمانشهرستان گسترشو مشکلات بیمارستان امام علی (ع) در این زمینه به حداقلمی‌رسد.

وی گفت: بیش از این نیز وبااعتباریبالغبریکمیلیاردریال20کولر و30پنکه نیز برایتأمینرضایت شهروندان خریداری شد تا بیمارستان امام علی(ع) در این زمینه مشکلی نداشته باشد و نیازهای شهروندان در این زمینهتأمینشود.

طرح تجهیزاتاق‌هایعمل بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک اجرا شد

امسال بیش از 4 میلیارد ریال برای تجهیز و بازسازی اتاق‌های عمل بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک جذب و اختصاص یافته و با بهره برداری از آن، رضایت شهروندان از خدمات حوزه بهداشت و درمان اندیمشک، گسترش یافت.

وی افزود: هم چنین بیش از این نیز، طرح احداث سردخانه نگهداری واکسن برای تأمین نیازهای درمانی شهرستان مورد توجه قرار گرفت و این طرح با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و به عنوان مجهزترین ساختمان زنجیره سرد در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد:بیش از این نیز 2دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار 5میلیارد ریال در سال‌های قبل خریداری شده بودند که به علت عدم وجود ساختمان، امکان استفاده از این دستگاه‌ها وجود نداشت و به همین جهت، ساختمان مورد نیاز آناحداث و در کم‌ترین زمان ممکنبه بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این که در حوزه فرهنگی و آموزشی نیز خدمات گسترده‌ای در شهرستان طراحی و به اجرا رسیده است، افزود: برگزاری کارگاه آموزشی خود مراقبتی سلامت روان و اعتیاد ویژه روان شناسان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت اندیمشک از جمله این طرح‌هااست.

وی با بیان این که این طرح به مدت 2 روز در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک برگزارشده است، گفت: عدم توجه به اثرات منفی مصرف مواد مخدر، سبب بروز آسیب‌های مختلف فردی و اجتماعی شده و باید نسبت به کاهش اثرات آنتوجه ویژه داشت.

مرکز گذری کاهش آسیب اعتیاد در اندیمشک احداث شد

جمشیدی بیان کرد: به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، طرح‌های مختلفی در این زمینه طراحی و به اجرا رسیده است تا با آموزش و فرهنگ سازی مناسب، زمینه کاهش اثرات منفی اعتیاد در شهرستان، فراهم شود.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، احداث، مرکز گذری کاهش آسیب اعتیاد در این شهرستان بوده که با بهره برداری از آن، ارتباطی مناسبی بین معتادان سخت در دسترس یا خیابانی و خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان برقرار شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ادامه داد: در این مرکز، معتادین تزریقی مبتلا به ایدز، کارتن خواب با هدف کاهش معضلات اجتماعی و عدم جلوگیری از رشد آثار منفی در حوزه رفتاری و بهداشتی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

جمشیدی بیان کرد: مرکز گذری کاهش آسیب اعتیاد شهرستان اندیمشک با مساحت 263 متر و زیر بنای 130 متر، تجهیز و با اعتبار سالیانه یک میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و این طرح درمانی داری بخش‌های، تزریقات، اتاق پزشک، روانشناس، آموزش و خدمات رفاهی است که این خدمات به شهروندان و به صورت رایگان، ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مرکز، پزشک روانشناس بهیار و تیم امدادرسان مستقر است و معتادان تزریقی در این مرکز شناسایی و از خدمات آن، برخوردار می‌شوند و هدف از راه‌اندازی این مرکز، بهبود و بازگشت معتادان به جامعه و پیشگیری ازآسیب‌های فردی و اجتماعی است که با راه اندازی آن، خدمات این حوزه در شهرستان بیش از گذشته، تقویت می‌شود.

گفت‌وگو ازمحمد امین جمشیدی

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در زمینه ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از انجام مراحل قانونی و با دستور مقام قضائی و حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط شده و به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087396

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز