Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:44:32 GMT

دیدار معاون ظریف با رییس‌ مجلس اعلای اسلامی عراق

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۶۱۸۵

حسین جابری‌انصاری با سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در بغداد دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه که برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات عراق و برگزاری کمیته‌های سیاسی و حقوقی مشترک دو کشور به عراق سفر کرده است، صبح روز دوشنبه 2 مرداد 96 با حجه‌الاسلام و المسلمین سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی (فراکسیون اکثریت پارلمان) و رییس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که با حضور برخی از اعضاء و مسوولان ائتلاف ملی و مجلس اعلای اسلامی و در قالب صبحانه کاری ادامه یافت، دو طرف در خصوص تحولات منطقه و مسائل عراق گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

حسین جابری‌انصاری در پی سفری نابهنگام روز یک‌شنبه راهی بغداد شد و با مقامات مختلف عراقی از جمله رییس‌جمهور، وزیر امور خارجه، رییس پارلمان دیدار کرد.

برخی رسانه‌های عراقی در روزهای گذشته از استعفای عمار حکیم از ریاست مجلس اعلای اسلامی عراق خبر داده‌اند و اعلام کرده‌اند که این تصمیم به خاطر برخی اختلاف‌ها میان وی و اعضای این مجلس در خصوص چگونگی برخورد و اعطای مسوولیت به جوانان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال