Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: بر اساس قرارداد منعقده میان این بانک و شرکت گروه صنعتی پاکشو عملیات پرداخت حق تقدم های استفاده نشده سهامداران شرکت مذکور هم اکنون از طریق شعب بانک سپه آغاز شده است.

در این راستا سهامداران حقیقی شرکت یاد شده ضمن مراجعه به شعب این بانک با ارائه مدرک هویتی معتبر می توانند حق تقدم خود را دریافت و یا به سایر حساب های خود انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی و دولتی و بیش از 90 سال سابقه درخشان در عرصه بانکداری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، عاملیت پرداخت سود سهام تعداد زیادی از شرکت های سهامی بورسی و فرابورسی را از سال های گذشته از طریق شعب سراسر کشور به عهده دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت داده‌های بیماران Change توسط هکرها

ایتنا - یک گروه اخاذی بخشی از سوابق خصوصی و حساس بیماران میلیون‌ها آمریکایی را منتشر کرده‌اند که در جریان حمله باج‌افزاری به Change Healthcare در ماه فوریه به سرقت رفته‌اند.
یک باج افزار جدیدبه نام RansomHub چندین فایل را در دارک‌وب منتشر کرد که حاوی اطلاعات شخصی بیماران در اسناد مختلف، از جمله صورتحساب‌ها، سوابق بیمه و اطلاعات پزشکی است.

به گزارش ایتنا، برخی از فایل‌ها همچنین حاوی قراردادها و توافق‌های بین Change Healthcare و شرکای آن هستند. این گروه هکری تهدید کرد که داده‌ها را به بالاترین پیشنهادی می‌فروشد مگر اینکه Change Healthcare باج بدهد.

این اولین بار است که مجرمان سایبری شواهدی را منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد سوابق پزشکی را در اختیار دارند.
برای  Change Healthcareمشکل دیگری نیز وجود دارد: این دومین گروهی است که برای جلوگیری از انتشار اطلاعات دزدیده شده بیماران در چند ماه، درخواست پرداخت باج می‌کند.

UnitedHealth Group، شرکت مادر  Change Healthcare، اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر یک حادثه سایبری جدید وجود ندارد. تایلر میسون، سخنگوی UnitedHealth Group گفت: « تحقیقات ما همچنان ادامه دارد. ما در حال کار با مجریان قانون و کارشناسان خارجی برای بررسی ادعاهای ارسال شده به صورت آنلاین هستیم تا میزان داده‌های بالقوه تحت تأثیر را درک کنیم.»

 

آنچه محتمل‌تر است این است که جزئیات باج‌افزار، داده‌های سرقت شده را در بلاتکلیفی قرار داده و Change Healthcare  را در معرض اخاذی‌های بیشتری قرار داده است.

یک گروه باج افزاری مستقر در روسیه به نام ALPHV مسئولیت سرقت داده های Change Healthcare را برعهده گرفت. این گروه در اوایل ماه مارس، ALPHV به طور ناگهانی همراه با پرداخت باج 22 میلیون دلاری ناپدید شد که ظاهراً Change Healthcare برای جلوگیری از انتشار عمومی داده‌های بیماران پرداخت کرده بود.

RansomHub  می‌گوید :«ما داده‌ها را داریم و نه ALPHV».  خبرگزاری wired  که اولین بار در روز جمعه تلاش گروه دوم را گزارش کرد، به نقل از RansomHub گفت که با شرکت وابسته‌ای که هنوز اطلاعات را در اختیار دارد، مرتبط است.
یونایتد هلث قبلاً از بیان اینکه آیا باج هکرها را پرداخت کرده است یا نه، اعلام نکرد که چه مقدار داده در این حمله سایبری به سرقت رفته است.

این غول مراقبت‌های بهداشتی در بیانیه ای در 27 مارس بیان کرد که مجموعه داده‌ای را به دست آورده است که قابل دسترسی و تجزیه و تحلیل است که شرکت در ازای پرداخت باج به دست آورده است. این شرکت اعلام کرد: «بررسی داده‌هایی را که ما معتقدیم احتمالاً دارای اطلاعات بهداشتی، اطلاعات شناسایی شخصی، ادعاها و واجد شرایط بودن یا اطلاعات مالی هستند، در اولویت قرار داده شده است.»

دیگر خبرها

  • سرقت داده‌های بیماران Change توسط هکرها
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟