Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:09:37 GMT

انفجار گاز در شوشتر حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۷۱۹۵

انفجار گاز در شوشتر حادثه آفرید

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاهواز، سیدمهدی ایوبی، مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهرداری شوشتر در تشریح این خبر بیان داشت: این حادثه حوالی ساعت14در منطقه خانه سازی اتفاق افتاد که نیروهای آتشنشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اذعان کرد: مصدومان به وسیله اورژانس 115به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوبی گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه