Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-09@00:25:09 GMT

17 رکورد 3 تايي پرسپوليس در سوپرجام ايران

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۸۰۵۵

خبرگزاري آريا - تيم فوتبال پرسپوليس در سومين ديدار سوپرجام ايران با 3 گل نفت تهران را مغلوب کرد تا سومين تيم قهرمان در سوپرجام لقب بگيرد.

به گزارش خبرگزاري آريا از سايت نود، پرسپوليس در ديدار سوپرجام علاوه بر 3 گلي که به حريف زد، رکوردهاي متعدد 3 تايي را هم به جا گذاشت.
در آستانه شروع ليگ برتر هفدهم، 17 رکورد و نکات ويژه 3 تايي پرسپوليس، بازيکنان و مربي اين تيم را مرور مي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


3 دوره سوپرجام در فوتبال ايران برگزار شده که پرسپوليس به عنوان سومين قهرمان سوپرجام ايران شناخته مي شود.
3 بازي اخير پرسپوليس برابر نفت تهران با پيروزي سرخپوشان به پايان رسيده است.
3 بازي اخير پرسپوليس برابر نفت تهران بدون گل خورده براي شاگردان برانکو به پايان رسيده است.
3 گل سرخپوشان در بازي سوپرجام با پاي چپ به ثمر رسيد.
3 بازيکن پرسپوليس، شايان مصلح و شجاع خليل زاده و سيامک نعمتي، در بازي سوپرجام براي اولين بار براي سرخپوشان به ميدان رفتند.
3 جام مختلفي که در آن محسن مسلمان موفق به گلزني شده، ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا و سوپرجام ايران است.
3 قهرماني در سوپرجام در کارنامه مربيگري برانکو به ثبت رسيد. قهرماني در سوپرجام ايران سومين قهرماني اين مربي کروات در سوپرجام است.
3 قهرماني تيم هاي تحت هدايت برانکو در سوپرجام در سه کشور چين، کرواسي و ايران رقم خورده و ايران سومين کشوري است که برانکو در آن موفق به فتح سوپرجام مي شود.
3 بازي اخير پرسپوليس در تمامي رقابتها بدون گل خورده براي سرخپوشان به پايان رسيده است.
3 بازيکن تاريخ باشگاه پرسپوليس علي دايي، علي عليپور و فرشاد احمدزاده در هر سه جام داخلي (ليگ برتر، جام حذفي و سوپرجام) گلزني کرده اند البته اين بازيکنان به عنوان بازيکن پرسپوليس در هر سه جام گلزني نکرده اند؛ علي دايي با پيراهن صبا در سوپرجام گل زد، عليپور در راه آهن و احمدزاده هم در تراکتورسازي در سال هاي قبل در جام حذفي گلزني کرده اند.
3 گلزن پرسپوليس در سوپرجام اين شانس را دارند که با گلزني در جام حذفي براي پرسپوليس نام خود را به عنوان اولين بازيکن تاريخ اين باشگاه که با پيراهن پرسپوليس در هر سه جام داخلي گلزني کرده، ثبت کنند.
3 بازيکن ايراني موفق به گلزني در چهار رقابت (ليگ برتر، جام حذفي، ليگ قهرمانان آسيا و سوپرجام) شده اند؛ علي دايي، مرتضي تبريزي و فرشاد احمدزاده.
3 بازيکن در سوپرجام از روي نقطه پنالتي گلزني کردند؛ ميثم دورقي، مهدي مهدي پور و فرشاد احمدزاده.
3 بازي اخير پرسپوليس در رقابت هاي داخلي در ورزشگاه آزادي، با سه گل زده يا بيشتر به پايان رسيده (برد 4 بر صفر برابر پديده مشهد، تساوي 3-3 با ذوب آهن و برد 3 بر صفر در سوپرجام).
3 بازيکن در دوران مربيگري برانکو پشت ضربه پنالتي ايستاده و ضربه پنالتي خود را از دست نداده اند؛ جري بنگستون، تادئو و فرشاد احمدزاده.
3 گل توسط محسن مسلمان در زمان حضور برانکو در پرسپوليس به ثمر رسيده که سومين گل اين بازيکن در سوپرجام به ثمر رسيد.
هر سه گل اين بازيکن در سه جام مختلف بود. برابر استقلال در ليگ برتر پانزدهم، برابر الهلال در ليگ قهرمانان آسيا و برابر نفت تهران در سوپرجام.
3 تيم مختلف با هدايت برانکو ايوانکوويچ فاتح سوپرجام شده اند که پرسپوليس سومين تيم قهرمان سوپرجام با مربيگري برانکو است؛ دينامو زاگرب کرواسي و شاندونگ چين تيم هايي هستند که پيش از اين با هدايت اين مربي کروات به قهرماني سوپرجام کرواسي و چين دست يافتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس

چهار بازیکن تیم هوادار تهران در مصاف حساس مقابل پرسپولیس محروم هستند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد میری، محمد عباسی، امین قاسمی نژاد و محمد منصوری، چهار بازیکن تیم هوادار به علت چهار کارته شدن، دیدار مقابل پرسپولیس را از دست دادند. 

پرسپولیس هم در این مسابقه، سروش رفیعی هافبک کلیدی خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در اختیار ندارد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود
  • ثبت رکورد طولانی ترین پرش اسکی توسط تیم ردبول (فیلم)
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)