Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: به‌زودی طرح ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان به صحن مجلس می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عبدالمحمد زاهدی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، با قدردانی از حضور حداکثری مردم کردستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: انصافاً مردم کردستان با وجود همه فضاسازی‌های خارج کشور در پای صندوق‌های رأی حضور بسیار خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی: تولید ـ اشتغال» نام‌گذاری شده است، گفت: موضوع‌هایی که امروز از سوی متولیان میراث فرهنگی مطرح شد [اشتغال در حوزه گردشگری] است.

استاندار کردستان از تصویب طرح ساماندهی مبادلات مرزی خبر داد و تصریح کرد: این طرح عصر روز یکشنبه (یکم مرداد ماه) در جلسه هیئت دولت به تصویب رسید و امیدواریم این طرح بتواند به مباحث مبادلات مرزی و پدیده کوله‌بری سرو سامانی بدهد و به مبادلات قانومند خوبی تبدیل و آئین‌نامه‌های آن نیز به‌زودی اجرایی شود.

وی گفت: به‌زودی طرح ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان به صحن مجلس می‌رود و از نمایندگان مردم کردستان در مجلس انتظار داریم که این طرح را پیگری کنند تا این لایحه به تصویب برسد چراکه بسیاری از مشکلات مرزنشینان از این طریق برطرف و سبب رونق و توسعه منطقه می‌شود.

زاهدی با اشاره به اینکه راهیان نور ارتباط مستقیمی با گردشگری دارد، افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مسئولان، مدیران و شهردارن به اجرای خوب راهیان نور کمک کنند چراکه کردستان به عنوان استانی در خط مقدم جبهه در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حضور داشته است.

وی خطاب به معاون رئیس جمهور اظهار کرد: همه جنبه‌های گردشگری تاریخی در استان کردستان وجود دارد و با توجه به تنوع فرهنگی، امتیازات و ویژگی‌های بی‌نظیر فرهنگی رده اول گردشگری فرهنگی را داریم.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902916

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم