Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در دیدار با فرماندار شهرستان تفرش با اشاره به تعداد خانوارهای تحت پوشش استان مرکزی گفت: بیش از 37 هزار خانوار در استان مرکزی تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد، یک‎هزار و 500 خانوار تحت پوشش متعلق به شهرستان تفرش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به غیر از این تعداد خانوار تحت پوشش 44 هزار خانوار به‌ شکل غیرمستقیم از خدمات کمیته امداد در حوزه درمانی و فرهنگی برخوردار هستند و برمبنای ارزیابی انجام شده، یک سوم خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در استان مرکزی مسکن مناسب ندارند.

موسی‌نژاد با اشاره به اینکه بیش از 2700 خانوار تحت پوشش فاقد مسکن هستند، گفت: سال گذشته 184 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در استان مرکزی احداث و 122 واحد مسکن نیز برای مددجویان خریداری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: 22 هزار زن سرپرست خانوار، تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی هستند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های کاری کمیته امداد همکاری و تعامل با همه بخش‌ها در مسیر رفع مشکلات مددجویان است و امیدواریم با افزایش تعاملات، شاهد تامین بیش از پیش نیازمندی‌های خانوارهای تحت حمایت باشیم.

موسی‌نژاد با اشاره به اینکه توانمندی مددجویان از اولویت‌های این نهاد حمایتی است، گفت: سال گذشته سه هزار و 100 فرصت شغلی توسط کمیته امداد در استان مرکزی با اعتباری بالغ بر 410 میلیارد و 800 میلیون ریال محقق شد که از این میزان 60 درصد آن در روستاها بود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از یک‌هزار و 600 خانوار از محل همین خود اشتغالی توانستند خودکفا شده، به چرخه تولید به پیوسته و مستقل شدند، گفت: خدماتی که کمیته امداد استان مرکزی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اشتغال‌زایی است که تلاش داریم سطح این خدمات را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار