Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:40:38 GMT

96درصد روستاهای استان دارای ضریب محرومیت هستند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۹۷۴۰

96درصد روستاهای استان دارای ضریب محرومیت هستند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان این‌که 96 درصد از روستاهای خراسان جنوبی دارای ضریب محرومیت هستند، گفت:40 درصد از منابع تسهیلاتی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مناطق دارای ضریب محرومیت هزینه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید رضا حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خرسان جنوبی ظهر امروز در کارگروه اشتغال خراسان جنوبی،اظهار کرد: طی سال جاری میزان تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) 51میلیارد تومان بوده که 35 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی 96 درصد از روستاهای خراسان جنوبی را دارای ضریب محرومیت دانست و یادآور شد: 40 درصد از منابع تسهیلاتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق دارای ضریب محرومیت هزینه می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خرسان جنوبی با اشاره به این که44 درصد از برنامه ها در زمینه دامپروری و کشاورزی است، تصریح کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری از مجموع تسهیلات اشتغال، 68 درصد در روستاها هزینه شده است.

حسینی به مشکلات مددجویان روستایی اشاره کرد و افزود: فقدان بازار فروش و ضمانت های بانکی از جمله مشکلات پیش روی جامعه هدف بوده که نیازمند توجه ویژه است.

وی ادامه داد: میزان تحقق برنامه های اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی طی سال گذشته 106 درصد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (شهرستان مهاباد گفت: با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم ‌بضاعت ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این نهاد در این شهرستان اهدا شد.

احمد نوذری، درحاشیه آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان مهاباد افزود: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز،تلویزیون،جاروبرقی و لباسشویی بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی تأمین شده است.

نوذری اظهارکرد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه اهدا شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده ضمن اینکه اقلام اهدا شده نیز از نوع تولیدات داخلی است.

وی گفت: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

نوذری، با اشاره به اینکه در سالجاری چند مرحله دیگر جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود، افزود: پارسال در مجموع ۱۱۸ سری جهیزیه با ۸۵ میلیارد ریال هزینه و با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌ بضاعت به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این نهاد در این شهرستان اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد تأکید کرد: خیّران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی