Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@12:54:15 GMT

دهه کرامت آیت الله خاتمی میهمان تبریز خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۹۹۱۹

دهه کرامت آیت الله خاتمی میهمان تبریز خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام علی مصائبی با اشاره به برنامه های این اداره کل در ایام دهه کرامت گفت:دهه کرامت از اول ذی القعده همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) آغاز و تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت ثامن الائمه امام رضا (ع) ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: با توجه به اهمیت دهه کرامت برنامه هایی با محوریت امامزادگان در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز همزمان با این دهه برنامه هایی را برای کل استان ها در نظر گرفته است که آذربایجان شرقی نیز از روز ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی از برگزاری همایش ویژه بانوان در تبریز خبر داد و افزود: همزمان با نخستین روز از دهه کرامت همایش ویژه بانوان در آستان مطهر امامزاده سید حمزه(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مصائبی با بیان اینکه از روز پنج شنبه هفته جاری، آذربایجان شرقی میزبان آیت الله سید احمد خاتمی خواهد بود افزود: حجت الاسلام سید احمد خاتمی 17:30 بعد از استقبال رسمی در فرودگاه شهید مدنی تبریز، در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حضور یافته و ساعت 21:30 در مراسم شبی با شهدا در پارک شمیم پایداری به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی در همین راستا افزود: آیت الله سید احمد خاتمی یک هفته در آذربایجان شرقی خواهند بود که در طول این هفته به شهرستان های سراب، اهر، میانه و مراغه سفر و با مردم، روحانیون، فرهیختگان و فعالین فرهنگی این شهرستان ها دیدار خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: آیت الله سید احمد خاتمی همزمان با روز شنبه سخنرانی در جمع پرسنل سپاه عاشورا داشته و روز یک شنبه در صبحگاه ارتش میانه حضور خواهد یافت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از سفر خادمان رضوی در ایام دهه کرامت خبر داد و افزود: همزمان با 13 مرداد ماه خادمان رضوی در استان آذربایجان شرقی حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای خادمان رضوی امام زاده محور بوده و در طول ایام حضورشان به تمامی شهرستان های استان سفر خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای ایام دهه کرامت در هر شهرستان سه برنامه در نظر گرفته شده است که در کنار این برنامه ها خیمه های معرفتی نیز برپا می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در این نشست که به منظور بررسی آخرین وضعیت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا برگزار شد گفت: بیش از ۲۳ هزار پروانه کسب کاغذی در آذربجان شرقی الکترونیکی شده که رتبه دهم را بین استان‌های کشور دارد.

بهروزی افزود: بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های کاغذی باید تا ۲۵ اردیبهشت به شناسه الکترونیکی یکتا تبدیل شوند.

وی ادامه داد: کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند بعد از تاریخ یادشده به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند و از خدمات دولتی محروم خواهند شد.

 وی یادآور شد: فرایند تبدیل مجوز‌های کاغذی و قدیمی به شناسه یکتا از طریق مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس mojavez.ir به راحتی برای صاحبان کسب و کار امکان پذیر است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی همچنین تعداد درخواست‌های صدور مجوز کسب و کار از دستگاه‌های اجرایی استان در درگاه ملی مجوز‌ها را بیش از ۱۳۸ هزار مورد اعلام کرد که از این تعداد بیش از ۸۴ هزار مجوز برای متقاضیان صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز