Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@15:53:32 GMT

اسرارکشته شدن مرد فيلمبردار در شب برفي

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۰۶۰۱

خبرگزاري آريا - يک سال و 6 ماه پس از سقوط مرگبار مرد فيلمبردار از طبقه دوم خانه‌اي در شمال تهران، همسر موقت او که به شکل مرموزي پس از اين حادثه ناپديد شده بود شناسايي و دستگير شد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، اواسط بهمن سال 94 ودريک شب سردبرفي، مرد جواني به نام «شهاب» از طبقه دوم خانه‌اي ويلايي درحوالي تجريش سقوط کرد و پس از 7 روزدرمان در يکي از بيمارستان‌هاي شمال پايتخت، سرانجام تسليم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام اين گزارش به بازپرس کشيک قتل پايتخت، تحقيقات تخصصي بازپرس محسن مدير روستا وتيم جنايي آغاز شد. تحقيقات مقدماتي نشان داد اين حادثه ساعت 4 بامداد 2 بهمن 94 رخ داده و در زمان انتقال مصدوم به بيمارستان همسر موقت او و دختر 7 ساله‌اي همراهش بوده‌اند.زن جوان که «فتانه» نام داشت، در بيمارستان به مأموران گفت: «شهاب فيلمبردار است و چندي پيش با هم عقد موقت کرديم. شب حادثه با شهاب درباره رابطه پنهاني‌اش با دختر جواني درگير شدم که بعد از آن او خودش را از پنجره پايين انداخت.»

اين درحالي بود که زن جوان پس از اين اظهارات، بيمارستان را ترک کرد و ديگر خبري از او نشد.با توجه به ناپديد شدن مشکوک زن جوان و احتمال دست داشتن او درماجرا، بازپرس جنايي دستور بازداشت زن جوان را صادر کرد. اما زماني که مأموران براي دستگيري‌اش اقدام کردند مشخص شد فتانه پس از اين حادثه از خانـــــــه‌اش اسباب کشي کرده و هيچ‌کس نشاني‌اش را نداشت.درحالي که تحقيقات براي شناسايي مخفيگاه زن جوان ادامه داشت، کارآگاهان جنايي محل سکونت خانواده همسر سابق فتانه را شناسايي کردند. در ادامه نيزدريافتند همسر اول اين زن نيز مدتي پس از ازدواج خود را دار زده است. دختر 7ساله که پس از ناپديد شدن مادرش، با خانواده پدري زندگي مي‌کرد درتحقيقات به بازپرس جنايي گفت: «مادرم رفتار خيلي بدي با من داشت و اجازه نمي‌داد به مدرسه بروم. او مرا اذيت مي‌کرد و شهاب همسر دومش بود.»


دستگيري مظنون پرونده پس از 18 ماه
رديابي‌هاي تخصصي براي شناسايي مخفيگاه «فتانه» حدود 18 ماه طول کشيد و سرانجام چند روز قبل کارآگاهان محل جديد زندگي اين زن را شناسايي و او را در عملياتي ضربتي دستگير کردند. روز گذشته فتانه براي تحقيقات در برابر بازپرس محسن مدير روستا قرار گرفت که در شرح آن شب شوم داستاني متفاوت با اظهارات اوليه‌اش تعريف کرد. «آن شب براي پيدا کردن خانه با شهاب بيرون بوديم. زماني که به خانه برگشتيم متوجه رفتارهاي عجيبش شدم. دخترم بشدت ترسيده بود.

وقتي از او درباره علت ناراحتي‌اش پرسيدم گفت: دندانش درد مي‌کند و از من قرص مسکن خواست. وقتي دخترم به حمام رفت، متوجه شدم که شهاب داخل دستشويي شيشه مصرف مي‌کند. او شيشه‌اي نبود و از کارش تعجب کردم. بعد از يک درگيري لفظي کوتاه پيش دخترم رفتم وناگهان با شنيدن صداي وحشتناکي به سمت اتاق رفتم که ديدم پنجره باز است. سراسيمه از پنجره به پايين نگاه کردم که متوجه شدم شهاب روي زمين افتاده است. باعجله خودم را به خيابان رساندم و ديدم سيم آنتن در دست اوست و سر سيم به پنجره اتاق دخترم وصل است. صدايش کردم، پايش را تکان دادم و او با تکان دادن پايش نشان داد که هنوز زنده است. با کمک همسايه‌ها او را به بيمارستاني خصوصي برديم. آن روزها من قصد اسباب کشي داشتم و اصلاً نمي‌خواستم فرار کنم. اظهارات دخترم را هم قبول ندارم چراکه اينها را به او ياد داده‌اند. شوهر اولم نيز خودش را دار زد و آن زمان ما شمال بوديم و از طريق پدرشوهرم متوجه شدم که او سه روز قبل خودش را دار زده است.» اين زن ادامه داد: «مدتي بعد از مرگ شهاب نيزبه عقد موقت مرد ديگري درآمدم و با او زندگي مي‌کنم.»با اظهارات اين زن، بازپرس جنايي دستور تحقيقات تخصصي از فتانه را صادر کرد تا ابهام‌هاي اين پرونده مرموزفاش شود.
ايران
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال

سید محمد مهدی تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: در کشور بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشت که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو، از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند، لذا سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می‌باشد، اقدام کرده است.

تقوی بیان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.

این مسئول گفت: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.

وی عنوان کرد: در روش دوم نیز بهره بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت ۵ سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به بروزرسانی خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در روش سوم بهره بردار می‌تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می‌تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • بارش شهابی -Puppid 2024π را از دست ندهید
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!