Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@15:43:06 GMT

اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۰۶۸۹

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.

وی، با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه کرامت گفت: دهه کرامت از اول ذی القعده همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) آغاز و تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت ثامن الائمه امام رضا (ع) ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مصائبی، تصریح کرد: سازمان اوقاف و امورخیریه کشور نیز همزمان با این دهه برنامه‌هایی را برای کل استان‌ها در نظر گرفته است که استان آذربایجان‌شرقی نیز از روز ولادت حضرت معصومه (س) کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، از برگزاری همایش ویژه بانوان در تبریز خبر داد و افزود: همزمان با اولین روز از دهه کرامت همایش ویژه بانوان در آستان مطهر امامزاده سید حمزه (ع) برگزار خواهد شد.

وی، با بیان اینکه از روز پنج شنبه هفته جاری، استان آذربایجان‌شرقی میزبان آیت‌الله سیداحمد خاتمی خواهد بود، افزود: ایشان، 17:30 بعد از استقبال رسمی در فرودگاه شهید مدنی تبریز، در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حضور یافته و ساعت 21:30 در مراسم شبی با شهدا در پارک شمیم پایداری به سخنرانی خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام مصائبی، در همین راستا افزود: آیت‌الله خاتمی یک هفته در استان آذربایجان‌شرقی خواهند بود که در طول این هفته به شهرستان‌های سراب، اهر، میانه و مراغه سفر و با مردم، روحانیون، فرهیختگان و فعالین فرهنگی این شهرستان ها دیدار خواهد کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از سفر خادمان رضوی در ایام دهه کرامت خبر داد و افزود: همزمان با 13 مردادماه خادمان رضوی در استان آذربایجان‌شرقی حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای خادمان رضوی امام زاده محور بوده و در طول ایام حضورشان به تمامی شهرستان های استان سفر خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مصائبی، در پایان خاطر نشان کرد: برای ایام دهه کرامت در هر شهرستان سه برنامه در نظر گرفته شده است که در کنار این برنامه‌ها خیمه‌های معرفتی نیز برپا می باشد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است