Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@22:25:57 GMT

آیا مجلس به رحمانی فضلی رای می دهد؟

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۰۸۱۰

یوسفیان ملا : آنچه که از سوی چند نفری از نمایندگان مطرح شده، اظهار نظرهای کاملاً شخصی برخی همکاران محترم بنده در مجلس شورای اسلامی است؛ لکن آگاهان نسبت به فضای مجلس می دانند که بر خلاف فضاسازی های منفی که در این اخبار منعکس می شود، فضای مجلس کاملاً مساعد برای ابراز رأی اعتماد به رحمانی فضلی است.

به گزارش دیده بان ایران؛ عزت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در واکنش به به اظهارات برخی نمایندگان ناظر بر پیش بینی قطعی عدم اعتماد نمایندگان به دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی برای تصدی وزارت کشور در دولت دوازدهم گفت: آنچه که از سوی چند نفری از نمایندگان مطرح شده، اظهار نظرهای کاملاً شخصی برخی همکاران محترم بنده در مجلس شورای اسلامی است؛ لکن آگاهان نسبت به فضای مجلس می دانند که بر خلاف فضاسازی های منفی که در این اخبار منعکس می شود، فضای مجلس کاملاً مساعد برای ابراز رأی اعتماد به رحمانی فضلی است.

یوسفیان ملا در گفت و گو با دیده بان ایران ؛ در تحلیل چرائی اقدامات منفی و فضا سازی رسانه ای علیه دکتر رحمانی فضلی با مرور موفقیت های چشمگیر وزارت کشور در دولت یازدهم گفت: با وجود این تجربه موفق و بعلاوه بهره برداری حداکثری جریان های سیاسی اصلاح طلب از این تجربه درانتخابات گذشته، فقط می توان تمایل برخی لایه های افراطی اصلاح طلبان به حرکت وزارت کشور با رویکردهای حاشیه ساز و تنش آفرین و تمرکز نگاه آنان به انتخابات 1400 به جای حل مشکلات کشور را ریشه اینگونه فضا سازی های غیر منصفانه و غیر واقع بینانه بر شمرد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مردم، افکار عمومی و بیش از همه؛ گروه های مختلف اصلاح طلبان شاهد اصرار دکتر رحمانی فضلی به اجرای مرّ قانون در چند انتخابات بسیار مهم برگزار شده در دولت یازدهم از جمله ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بوده اند و با ملاحظه این تجربه؛ هیچ دلیل منطقی برای نگرانی اصلاح طلبان از ادامه وزارت کشور رحمانی فضلی وجود ندارد.

یوسفیان ملا با اشاره به رویکرد اعتدالی دولت تدبیر و امید و اصرار و اهتمام رئیس جمهور به ادامه مشی اعتدالی در عرصه مدیریت کشور تصریح کرد:مطالبات برخی ازجریانهای سیاسی افراطی ریشه درخارج نمودن دولت از مسیر اعتدالی ان داردو محروم کردن وزارت کشور از ادامه خدمت یک شخصیت معتدل، باتجربه، کارکشته و موفق در یک دوره بسیار مهم و پر اهمیت یکی از مهمترین اهداف انان است که این رفتار ، قبل از هر چیز جفا در حق دولت و مشی اعتدالی آن است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی محسنی‌ بندپی، نماینده نوشهر و چالوس در مجلس، در خصوص اینکه چرا اقتصاد و معیشت مردم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند به «منیبان» گفت: مولفه‌های زیادی باعث شده تا حال و روز اقتصاد ایران و به تبع آن معیشت مردم نامساعد شود. اگر از نقش تحریم که خیلی هم مهم است بگذریم مولفه روی کار آوردن افراد متعهد که تخصص‌شان نیاز کشور است آن‌طور که باید و شاید عملی نشده است.

او در گفتگو با منیبان، افزود: باید سیاسی‌ کاری را در کشور کنار گذاشت. معنی ندارد فردی که متخصص است و دلش برای ایران می‌سوزد را به خاطر اینکه افکارش با افکار دولت در زاویه است کاملاً از خدمتگزاری محروم کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: ما باید در گزینش مدیران یک اصل را رعایت کنیم و آن هم اعتقاد فرد به نظام جمهوری اسلامی ایران است. اگر در برخی مباحث فکری، فرد با مدیران ارشد و تصمیم‌ گیر دولت اختلافاتی داشت نباید کنار گذاشته شود چون همه ایرانی هستیم و رشد و شکوفایی کشور و بهبود سطح زندگی مردم را می‌خواهیم. در دست داشتن قدرت نباید ابزاری برای خودی و غیرخودی کردن افراد در پست‌های مدیریتی شود.

محسنی‌بندپی اظهار کرد: ایران کشور پر منابعی است اما مدیریت بر منابع یکی از مولفه‌های هنرنمایی مدیر است. مدیریت منابع کار ساده ای نیست اتفاقاً حالا که اقتصاد ما مشکل دارد باید مدیران هنرمند، توانا و با افکار مختلف بر سر کار بیایند.

نماینده نوشهر در مجلس گفت: من در شکل‌گیری وضع موجود مجلس یازدهم را مقصر می‌دانم و یکی از انتقادات من به این مجموعه که خودم یکی از آن افراد هستم تمرکز زیادی بر تصویب قوانین و غفلت از نظارت است. ما در مجلس با دولت رودربایسی‌هایی داشتیم که حقیقتاً قابل قبول نبود.

او افزود: در مجلس یازدهم جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می‌شدند و هنوز هم این ضرورت حس می‌شود. در دولت وزرایی روی کار هستند که واقعاً کارآمدی آن‌چنانی برای کشور و مردم ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم از ابتدای کارش موضوعات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد و واقعاً رفتیم به سمتی که بی‌عدالتی‌ها را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم ولی اولویت‌بندی‌های دولت توام با اشکال بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902952

دیگر خبرها

  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست