Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه فیلم و صوتباشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع واکنش دستگاه‌های رسمی به طرح توزیع تریاک دولتی پرداخته است. هدف از اجرای این طرح، قطع ارتباط بین قاچاقچی و معتاد بوده و به گفته سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس، این طرح موافقت‌هایی را در بین مسئولان مرتبط اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

پیامدهای عجیب ابلاغ طرح توزیع تریاک دولتی در میان مسئولان + صوت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این طرح در راستای عدالت در توزیع اجرایی شده که به واسطه آن، افراد بیشتری می‌توانند از سهمیه دولتی بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: ۱۳ واحد صنفی توزیع کننده لاستیک دولتی در استان فعال است و متقاضیان برای دریافت لاستیک خودرو باید با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز به واحد فروش معرفی و لاستیک خودروی خود را دریافت کنند.

باری اظهار داشت: هر حلقه لاستیک سواری از ۱۲ تا ۴۰ میلیون ریال قیمت‌گذاری شده است و مالکان خودروهای سواری می‌توانند برای ثبت‌نام مدارک خود شامل پلاک انتظامی، کد VIN، کارت سبز ماشین، کارت ملی مالک و کارت ماشین را در سامانه بارگذاری کنند.

کد خبر 6078904

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳
  • دارویار امسال ۱۲۰ همت بودجه می خواهد/واکنش به آمار مسئولان
  • توزیع بیش از ۳۲ هزار پاسپورت در غزنی
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی
  • توزیع کودشیمیایی در۷۰ کارگزاری خصوصی و دولتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند