Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان از برنامه‌ریزی برای ایجاد تأسیسات فاضلاب در شهرهای بیجار، کامیاران، سریش آباد، دیواندره، دهگلان، حسن آباد یاسوکند و ارتقای تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای سنندج، سقز و مریوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در خصوص میزان پیشرفت این طرح‌ها گفت: پروژه ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر بیجار دارای ۹۰ درصد پیشرفت، کامیاران ۸۰ درصد، سریش آباد ۹۷ درصد، دیواندره ۶۵ درصد، دهگلان ۵۳ درصد و حسن آباد یاسوکند ۸۶ درصد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین محمدی اظهار داشت: طرح ارتقای تصفیه خانه شهر سقز نیز ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای شهر سنندج مطالعات فاز دو انجام شده است؛ همچنین در مریوان نیز عملیات اجرایی آغاز شده است.

محمدی افزود: تاکنون برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر بیجار بیش از ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که قرار است سال ۹۷ به بهره برداری برسد ۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر کامیاران حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که قرار است سال ۹۷ به بهره برداری برسد ۸ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با یادآوری آغاز به کار تصفیه خانه فاضلاب شهر سریش آباد در ابتدای سال جاری و در جریان سفر ریاست جمهوری محترم به استان کردستان، گفت: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر سریش آباد، بیش از ۶.۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که قرار است سال ۹۷ به بهره برداری برسد ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

محمدی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دیواندره، حدود ۳.۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که طی سال‌های آینده به بهره برداری می‌رسد ۲۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دهگلان، تاکنون بیش از ۲.۷ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۱۸ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

محمدی‌تصریح کرد: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر حسن‌آباد یاسوکند،تاکنون بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی یادآورشد: برای انجام طرح ارتقای تأسیسات فاضلاب شهر سنندج ۹۰ میلیارد، تأسیسات فاضلاب شهر مریوان ۳۰ میلیارد و شهر سقز ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان هشت مصوبه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است که شش مورد از آنها در حوزه فاضلاب و دو مورد در حوزه آب است، اظهار داشت؛ مشکلی که در لرستان وجود دارد این بوده که هیچ‌کدام از شهرهای استان آب شرب پایدار ندارند.

وی با اشاره پیشرفت ۷۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد، پیشرفت ۶۸ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب بروجرد، پیشرفت ۴۴ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب دورود، پیشرفت ۶۷ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت و پیشرفت ۹۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب پلدختر، عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها، پروژه «قمرود» است که تا کنون هیچ اعتباری برای آن اختصاص پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: بخشی از این پروژه در لرستان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا و برخی از روستاها از آب شرب بهره‌مند شده‌اند، گفت: همچنین آبرسانی به شهر «شاپورآباد» الیگودرز در قالب این پروژه تا کنون عملیاتی شده است.

اکبریان، افزود: مابقی پروژه آبرسانی به روستاها در قالب طرح «قمرود» اعتباری برای تکمیل ندارند.

کد خبر 6087679

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه