Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز جهان اسلام در معرض یک آزمون و امتحان دیگری قرار دارد و هر طرف را که نگاه می‌کنید مسلمانان در رویارویی حملات ناجوانمردانه دشمنان هستند در این میان سکوت مجامع بین المللی یعنی کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند در برابر این همه جنایات نشان از نگرانی آن‌ها در برابر مقاومت و ایستادگی مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییسشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با تهران نیوز، در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیسم در فلسطین گفت: امروز جهان اسلام در معرض یک آزمون و امتحان دیگری قرار دارد و هر طرف را که نگاه می‌کنید مسلمانان در رویارویی حملات ناجوانمردانه دشمنان هستند در این میان سکوت مجامع بین المللی یعنی کشورهای که دم از حقوق بشر می‌زنند در برابر این همه جنایات نشان از نگرانی آن‌ها در برابر مقاومت و ایستادگی مسلمانان است.

حجت الاسلام محمودی افزود: امروزه جریان جدیدی از مقاومت در فلسطین مشاهده می‌کنیم که جوانان این مرز و بوم خودجوش و جدا از مجموعه حماس و سایر تشکل‌های مقاومت به میدان آمدند و در برابر اسرائیل با حرکت‌های شهادت طلبانه ایستادگی می‌کنند، این درحالی است که ورود جوانان فلسطینی به مسجد الاقصی به شدت باعث نگرانی اسرائیل شده است.

وی به کشتار مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت: کشتار بچه‌های و کودکان بی‌گناه میانمار دل هر انسانی را به درد می‌آورد و ما به عنوان یک مسلمان و پیرو مکتب قرآن و اهل بیت وظیفه داریم، حامی مظلومین دنیا باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم و به همین منظور روز جمعه در اعتراض به این جنایت‌ها بعد از نماز جمعه راهپیمایی اعتراض آمیزی در مراکز استان‌های تهران، تبریز، مشهد و قم داریم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: در صورت تداوم کشتار مسلمانان میانمار و فلسطین مابقی استان‌ها در هفته‌های آینده به مرور در روز جمعه راهپیمایی اعتراض آمیزی علیه این جنایات خواهند داشت.

حجت الاسلام محمودی از عموم مردم خواست تا با حضور حداکثری در این تظاهرات اعتراض آمیز، همبستگی با مردم فلسطین و میانمار در انزجار خود نسبت به جنایات صهیونیست ها را به نمایش بگذارند.

این راهپیمایی از مصلی تهران، آغاز شده و راهپیمایان با سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایات علیه مسلمانان در فلسطین و میانمار به سوی ایستگاه مترو شهید بهشتی حرکت خواهند کرد.

به گفته «سلکوم کولاک اوغلو» کار‌شناس ترک حاضر در سازمان تحقیقات استراتژیک بین الملل آنکارا، دولت میانمار از زمان استقلال این کشور، یک سیاست حذفی را در قبال مسلمانان بکار گرفته تا کشوری را براساس آئین بودا تشکیل دهد. در این زمینه سایر مذاهب و گروه‌های قومی یا مجبور به همسان شدن با بودائیان شده‌اند و یا آنکه به اجبار دست به مهاجرت زده‌اند. این سیاست با هدف کاهش نفوذ گروه‌های مختلف دینی در میانمار انجام شده است.

به گفته بسیاری از کارشناسان سازمان ملل حضور آمریکا در میانمار به بهانه سرمایه‌گذاری سبب پررنگ شدن نژادپرستی و عامل اصلی در کشتار مسلمانان این کشور است.حتی برخی از افراد حاضر در سازمانن ملل اذعان دارند رزیم صهیونیسم به صورت مستقیم در کشتار مسلمانان میانمار دخالت دارند.

به گزارش سازمان عفو بین‌الملل بوداییان عامل کشتار، تجاوز و آتش‌زدن هزاران خانه مسلمانان شناخته شده‌اند. دولت میانمار مانع دسترسی خبرنگاران به منطقه می‌شود.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بیانیه ۲۳۲ نماینده مجلس شورای اسلامی در محکومیت حوادث میانمار گفت: مجلس در این بیانیه از مجامع بین‌المللی درخواست جدی داشته تا نسبت به حوادث میانمار عکس‌العمل نشان دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: کاشی هفت‌رنگ اصفهان سومین رشته صنایع‌دستی است که پس از رشته‌های میناکاری و پارچه قلمکار  موفق به دریافت نشان جغرافیایی بین‌المللی شده است.


امیر کرم زاده افزود: تدوین پرونده ثبت جهانی کاشی هفت‌رنگ اصفهان در معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و با همکاری صمیمانه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان و اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان به نتیجه رسید، به گونه‌ایی که با همکاری این دوستان در طی سال گذشته، اطلاعات کامل و جامعی درباره این هنر ارزشمند، مانند نوع هنر، قدمت و تعداد کارگاه‌های تولیدی فعال جمع‌آوری شد.


او گفت: تعداد دیگری از رشته‌های صنایع‌دستی اصفهان نیز در حال ثبت جهانی‌شدن هستند، با این وصف زمانی که این رشته‌ها، نشان جغرافیایی بین‌المللی را دریافت کنند یعنی این رشته خاص در سطح جهان به نام این منطقه ثبت می‌شود.

استفاده از کاشی هفت‌رنگ از اواخر دوره تیموریان در سده نهم و آغاز دوره صفوی در سده دهم هجری قمری در تزیین بنا‌ها متداول شد به گونه‌ایی که مرمتگران سنتی از این کاشی‌ها بانام کاشی خشتی هم یاد می‌کنند.


در اواخر دوران تیموریان و در عصر شهریاران صفوی (از سده دهم تا پایان سده دوازدهم هجری قمری)، به‌تدریج تزیینات کاشی هفت‌رنگ جایگزین کاشی معرق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان