Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد گفت: خوشبختانه مدارس علوم معارف اسلامی در شهرستان بافق مورد استقبال خوبی قرارگرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد در حاشیه نشست خود با فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی ساختمان اداری سازمان تبلیغات اسلامی بافق خبر داد و گفت: متولی این طرح اداره راه و شهرسازی است و از منابع استانی تأمین‌شده است که بخشی از کارها جهت تکمیل این طرح صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲ دبیرستان علوم و معارف صدرا در بافق اشاره و افزود: هدف تقویت این دو مرکز آموزشی است که اقدامات لازم در خصوص دبیرستان دخترانه علوم و معارف صدرا این شهرستان فراهم‌شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم بافق از مدارس علوم معارف اسلامی با فرماندار بافق برنامه‌ریزی و صحبت‌هایی صورت گرفته تا دبیرستان پسرانه علوم و معارف صدرا در این شهرستان احداث شود.

حسینی کوهستانی به مباحث مطرح‌شده در این نشست در خصوص موضوعات فرهنگی اشاره و بیان داشت: فعالیت و برنامه‌های فرهنگی تمامی مدیران اجرایی در این خصوص باید منعقد شود که این فعالیت‌ها توسعه پیدا کند.

وی به کاروان پیاده امام رضا (ع) که در طول بیش از ۴۰ روز مسیری را با پای پیاده طی می‌کنند اشاره کرد و گفت: این اقدام نشان‌دهنده یک کار مهم فرهنگی و باارزش که در حال اجرا است.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد عنوان داشت: درمجموع شهرستان بافق در طول سال با توجه به برنامه‌های در حال انجام، در مناسبت‌های ملی و مذهبی از رونق خوبی برخوردار است که این نشان‌دهنده این است که مردم شهرستان مردمی مقید و پایبند هستند.

حسینی کوهستانی افزود: بافق بهترین برنامه را با دعوت سخنرانان کشوری در استان و شهرستان اجرا می‌کند که این موضوع می‌تواند نتیجه بسیار خوبی را برای شهرستان به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ع.ع

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست