Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@10:23:11 GMT

بیمارستان 32 تختخوابه گیوی افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۳۴۳۷

بیمارستان 32 تختخوابه گیوی افتتاح می شود

بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی(ره) شهر گیوی هفته جاری با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، به گفته قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در سفر دو روزه حسن قاضی‌زاده هاشمی ضمن بررسی امکانات بهداشتی و درمانی استان، تعدادی از پروژه‌های درمانی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان این سفر را روزهای چهارم و پنجم مرداد ماه اعلام کرده و بازدید از بیمارستان نمین و همچنین کلینیک تخصصی این شهر را در روز نخست سفر وزیر بهداشت یعنی چهارم مردادماه عنوان کرده است.

در روز دوم بازدید از مرکز تروما، رادیوتراپی و مرکز غربال‌گری بیمارستان امام خمینی، افتتاح چند پروژه درمانی در شهرستان کوثر و بازدید از بیمارستان و دانشکده خلخال پیش بینی شده است.

بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی(ره) شهر گیوی با زیربنای سه هزار و 250 مترمربع و محوطه سه هزار و 600 مترمربع از سال 1391 آغاز و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث شده است.

این بیمارستان در سه طبقه با امکانات اورژانس، ICU ،CCU، مرکز تصویربرداری، بستری، درمانگاه، آزمایشگاه و واحدهای اداری و خدماتی ایجاد شده و به گفته مسئولان امر شهرستانی و استانی هم اکنون قابل افتتاح است.

بیمارستان امام خمینی(ره) گیوی در 3 سال اخیر با قول های بی سرانجام مسئولین امر کشوری و استانی مبنی بر افتتاح این پروژه درمانی تکرار مکررات شده است که انتظار می رود این قول افتتاح و بهره برداری از سوی وزیر بهداشت عملیاتی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: « در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریتهای ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید که درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید».

کد خبر 847528 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا بیماری - بیمارستان

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود