Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مراسم‌هایی که در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود باید ترویج‌دهنده سبک زندگی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) باشد تا بتوانیم علاوه بر ترویج شادی، زندگی خود را به سبک زندگی اهل‌بیت(ع) نزدیک‌تر کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در مراسم آغاز جشن‌های دهه کرامت که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به آیات و روایات فراوان درباره رفتارهای شیعیان اظهار داشت: در آیات و روایات بر ویژگی شاد بودن مردم در شادی اهل‌بیت(ع) و غمگینی در حزن و ماتم اهل‌بیت(ع) تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، برگزاری برنامه‌های جشن دهه کرامت را موردتوجه قرار داد و افزود: مراسم‌هایی که در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود باید ترویج‌دهنده سبک زندگی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) باشد تا بتوانیم علاوه بر ترویج شادی، زندگی خود را به سبک زندگی اهل‌بیت(ع) نزدیک‌تر کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بابیان اینکه گذشت از جان و مال از ویژگی‌های شیعیان واقعی است، خاطرنشان کرد: شهیدان، مدافعان حرم و جانبازان نمونه‌های عینی شیعیان واقعی هستند که در راه دفاع از اسلام و حریم ولایت جان خود را در کف دست گرفته و به شهادت رسیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه برخی مردم هم با مال و سرمایه خود در شادی و عزای اهل‌بیت(ع) مشارکت داشته که بسیار ارزشمند است، ادامه داد: دستاوردهای کنونی نظام اسلامی به برکت خون شهدا، فداکاری‌های امام خمینی(ره) و رهبری ولایت‌فقیه به‌دست‌آمده که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی

مصطفی رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همه ساله از یکم ذی القعده تا یازدهم ذی القعده به مناسبت ایام ولادت سراسر نور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام که دهه کرامت نام گرفته است جشن‌های مردمی در سراسر استان تحت عنوان زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال از ۲۰ اردیبهشت ماه تا ۳۱ اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی‌هایی در استان هرمزگان انجام شده است تا هفدهمین دوره از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با شور و شوق فراوان برگزار شود و مردم سراسر استان از خوان با برکت حضرت رضا علیه السلام متنعم شوند.

رجبیان ادامه داد: در دهه کرامت امسال شعار محوری کاروان‌های زیر سایه خورشید «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» انتخاب شده است و بنا داریم در استان هرمزگان از چندین کاروان رضوی میزبانی کنیم.

معاون کانون خدمت رضوی استان هرمزگان، توسعه صحن و سرای معنوی حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام و ترویج زیارت از راه دور را جزو اهداف اصلی اعزام کاروان‌های خادمین رضوی به مناطق مختلف کشور دانست و گفت: در دهه کرامت سال جاری مفتخر هستیم که میزبان سه گروه از خادمین حرم مطهر رضوی در استان هرمزگان باشیم که پرچم آستان قدسی بارگاه منور سلطان سریر ارتضا را به همراه دارند.

وی خاطرنشان‌کرد: برای کاروان‌های زیر سایه خورشید در سه محور مرکز، شرق و غرب استان هرمزگان برنامه‌ریزی های ویژه‌ای انجام شده است و بنا است با حضور در جمع مردم مناطق مختلف استان حال و هوای هرمزگان را امام رضایی کنند.

رجبیان تاکیدکرد: برای هفدهمین دوره از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید ۳۰۰ برنامه گوناگون اجتماعی، هنری، خدمت رسانی، ورزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده است که طی دهه مبارکه‌ی کرامت در جای جای استان اجرا خواهد شد.

کد خبر 6096180

دیگر خبرها

  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است