Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، حمید چیت‌چیان در این نامه از حضور روحیه‌ بخش و دلگرم ‌کننده جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در نیروگاه تبریز در پی آتش سوزی کلیدخانه این نیروگاه تقدیر و تشکر کرد و حضور وی را در سرعت بخشیدن به عملیات بازسازی و راه‌اندازی سریع واحدهای نیروگاه تأثیرگذار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است 14 تیر ماه سال جاری، به دلیل افزایش بیش از حد دما، یکی از سوئیچ‌روم‌های نیروگاه حرارتی تبریز دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله با حضور نیروهای آتش‌نشانی و مهندسان صنعت برق استان، مهار و این واحد نیروگاهی به مدار بازگشت.
نیروگاه حرارتی و گازی تبریز در کیلومتر 16 جاده تبریز ـ آذرشهر در مجاورت دهستان لاهیجان، بخش خسروشهر، یکی از نیروگاه‌های ایران با ظرفیت تولید اسمی 800 مگاوات است.
نیروگاه حرارتی تبریز دارای 2 واحد بخار هر کدام به ظرفیت 368 مگاوات (با قدرت تولید عملی 350 مگاوات) ساخت شرکت آلستوم فرانسه است. همچنین، نیروگاه گازی دارای 2 واحد گازی هر کدام به ظرفیت 32 مگاوات ساخت فیات ایتالیا است که در محوطه نیروگاه حرارتی تبریز واقع شده است.
نیروگاه حرارتی و گازی تبریز زیر پوشش شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی است.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به اجرای عملیات جابجایی تاسیسات آبرسانی ۸۰۰ میلیمتری در محل احداث پل خلعت پوشان واقع در جاده باسمنج که به درخواست شهرداری کلانشهر تبریز برنامه ریزی شده آب شرب لوله کشی این شهرک از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ امروز قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه از شهروندان ساکن در این شهرک درخواست شده است تا با صبر و شکیبایی این شرکت را در ارائه خدمات به مشترکان همراهی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز