Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر یک‌ هزار و ۲۰۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در مناطق محروم با ضریب هشت محرومیت سکونت دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد صبح امروز در جلسه بررسی خدمات‌رسانی به نیازمندان در اردبیل اظهار داشت: 800 دستگاه سرمایشی تهیه شده و به زودی بین خانواده‌های تحت حمایت ساکن در مناطق محروم توزیع خواهد شد که این خانواده‌ها در مناطق گرمسیر استان سکونت دارند و به دلیل نبود امکانات و تجهیزات لازم، در شرایط سختی زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هزینه دستگاه‌های سرمایشی تهیه شده بیش از یک‌ میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: بر اساس سیستم نیازسنجی و با اولویت‌بندی خانواده‌هایی که نیاز ضروری به این وسایل دارند، لوازم سرمایشی بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.

حسین‌نژاد بیان کرد: گرمای هوا در تابستان امسال سبب شده است تا نیاز خانواده‌های تحت حمایت به وسایل سرمایشی را برطرف کنیم چرا که همواره مددجویان ساکن در مناطق محروم استان نیازمند لوازم سرمایشی و گرمایشی هستند که کمیته امداد با همیاری خیران می‌کوشد نیازهای ضروری آنان را تامین کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: 22 بخش، 66 دهستان و یک‌هزار و 716 روستا در مناطق محروم و دورافتاده قرار دارند که این مناطق با ضریب محرومیت شش، هفت و هشت مشخص شده‌اند که به دلیل بالا بودن ضریب محرومیت، لازم است تمهیدات گسترده‌تری برای رفع مشکلات خانواده‌ها و کمک به توسعه این مناطق به انجام رسد.

وی با بیان اینکه 9 هزار و 207 خانوار تحت حمایت در قالب 26 هزار و 761 نفر در مناطق محروم و مرزی استان اردبیل سکونت دارند، افزود: یک‌ هزار و 205 خانوار تحت حمایت در مناطق محروم با ضریب هشت محرومیت سکونت دارند که بیش از سایر مددجویان نیازمند رسیدگی هستند.

حسین‌نژاد اظهار کرد: کمیته امداد استان توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار داده است و یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات مناسب به خانواده‌های ساکن در مناطق محروم است تا علاوه بر رفع مشکلات مددجویان، آنان بتوانند با تکیه بر توانایی و استعدادهای خود به خودکفایی کامل دست یابند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ضرورت دارد مسئولان و خیران در راستای توسعه مناطق محروم بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند، بیان کرد: با همکاری همه جانبه می‌توانیم شاهد توسعه مناطق محروم و دورافتاده استان باشیم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد