Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:32:14 GMT

تغییر شیوه فروش اینترنت، تا دو ماه دیگر

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۴۷۱۴

تغییر شیوه فروش اینترنت، تا دو ماه دیگر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛معارفی نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور در مراسم معرفی مدیرکل جدید شرکت ارتباطات زیر ساخت استان همدان گفت: تا دو ماه آینده، مبنای فروش اینترنت، از درخواست مقدار حجمی، به درخواست سرعت تغییر می یابد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور، توسعه زیر ساخت را زمینه ساز رونق فعالیتهای اقتصادی و اشتغالزا در راستای تحقق شعار سال دانست وگفت : در این زمینه اخیرا فاز سوم شبکه ملی ارتباطات افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سابق شرکت ارتباطات زیر ساخت استان همدان هم با تشریح وضعیت زیر ساخت استان گفت: برای توسعه وافزایش پهنای باند تا خرداد امسال 147 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

سلیمانی سالار با بیان اینکه 80 درصد ایستگاهها تملک شده است افزود: برای توسعه شبکه فیبر نوری و ظرفیت انتقال در مجموع 571 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

گفتنی است، در این مراسم غفار تبریزی به عنوان مدیرکل شرکت ارتباطات زیر ساخت استان همدان معرفی و از خدمات سلیمانی سالار قدردانی شد.

انتهای پیام/ خ

معارفه مدیرکل شرکت ارتباطات زیر ساخت استان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تصویب ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های فضای آموزشی خبر داد و گفت: با این اعتبار حداقل ۱۵۰ مدرسه در سطح استان بوشهر ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، علی موحدی ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه گناوه جایگاه مهم معلم در جامعه را مهم دانست و اظهار داشت: معلم در عرصه تعلیم و تربیت از منزلت خاصی در جامعه برخوردار است و همواره مورد تکریم قرار دارد.

وی از نواختن زنگ سپاس معلم در 2 هزار مدرسه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: انتظار می‌رود در سال‌های آینده زنگ سپاس معلم در همه نهادها، دستگاه‌ها و ادارات نواخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یکی از راه‌های تکریم معلم توسط سایر نهادها و دستگاه‌ها را حضور در مدارس همجوار ادارات دانست و تأکید کرد: وقتی همه شأن و جایگاه معلم را این گونه به جا آوردند معلم در قدر و صدر قرار می‌گیرد و خوشا به حال جامعه‌ای که معلم آن در قدر باشد، آن روز، روز شکوفایی جامعه است.

موحدی با بیان اینکه استاندار بوشهر سال جاری را به نام آموزش و پرورش نام‌گذاری کرده است خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر در این راستا جمعاً مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزش و پرورش تخصیص داد که حداقل 150 مدرسه در سطح استان بوشهر ساخته خواهد شد.

وی از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تشکر فراوان کرد و گفت: سپاه پاسداران قهرمان با تمام وجود و بی‌منت در کنار آموزش و پرورش ایستاده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان انتظارات این مجموعه از پترو فرهنگ افزود: از مجموعه شرکت و هلدینگ پترو فرهنگ انتظار داریم همچون نفت و گاز حتی به مراتب بیشتر در کنار آموزش و پرورش قرار گیرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!