Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - مدیر تیم فوتسال آپکو پارس تیم فوتسال آپکو پارس قم در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور برابر نماینده کاشان شکست سنگینی متحمل شد.

مرتضی درخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم فوتسال آپکو پارس در دومین روز از مسابقات فوتسال دسته برتر جوانان کشور در دور رفت باز هم ناکام بود و این باز شکست سنگینی برای نماینده کاشان پذیرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه دور رفت از فصل جدید رقابت‌های فوتسال دسته برتر جوانان کشور، تیم فوتسال آپکو پارس قم روز دوشنبه در سبزوار به دیدار تیم منصوری کاشان رفت و با شکست برابر این تیم، دومین شکست پی در پی را متحمل شد.

مدیر تیم فوتسال آپکو پارس قم گفت: در این مسابقه، تیم آپکو پارس قم با حساب ۶ بر یک برابر منصوری کاشان بازنده شد و شکست سنگین و غیر منتظره‌ای برابر این تیم کاشانی تجربه کرد و بدین ترتیب اکنون از ۲ بازی بدون امتیاز است در شرایطی که این نتایج برای نایب قهرمان فصل گذشته دور از انتظار بوده است.

درخانی بیان داشت: تیم آپکو پارس قم در اولین بازی خود ۵ بر ۴ برابر یاران جوان هرمزگان شکست خورده بود اما کسی فکر آن را نمی‌کرد که آپکو در مسابقه برابر حریف کاشانی بازنده باشد و با چنین نتیجه‌ای مسابقه را واگذار کند.

وی عنوان کرد: سومین مسابقه تیم آپکو پارس قم برابر تیم میزبان یعنی ثامن الحجج سبزوار برگزار می‌شود و نماینده قم پس از بازی با میزبان ۳ مسابقه دیگر نیز در دور رفت در پیش خواهد داشت.

مدیر تیم فوتسال آپکو پارس قم تصریح کرد: یاران جوان بندر عباس، منصوری کاشان، ثامن الحجج سبزوار، انصار المهدی فسا، کمیل کریمان کرمان و شهروند ساری حریفان تیم آپکو پارس قم را در این مرحله از مسابقات تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد ولی قرقیزها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت  آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبه‌رو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد. 

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، سه تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • ریزش سنگین قیمت تارا، پژو پارس، هایما و ساینا