Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید وفایی کارگردان عرصه فیلم کوتاه از آغاز تدوین فیلم کوتاه «سزارین» توسط خودش خبر داد.

امید وفایی کارگردان عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی فیلمبرداری فیلم کوتاه «سزارین» به پایان رسیده و تدوین آن آغاز شده، این فیلم درباره استحاله شخصیت است که روند تبدیل شدن شخصیت اصلی قصه که یک مرد است به یک الاغ را در ۳۵ دقیقه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فیلم کوتاه با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران و به تهیه کنندگی و کارگردانی خودم ساخته و فیلمبرداری آن در تهران، ملایر و همدان انجام شد. این را هم باید بگویم که ایده «سزارین» درباره استحاله آزادی و نشان دهنده این است که مرز بین واقعیت و توهم در ذهن افراد گاهی دچار تغییر می شود. ضمن اینکه این داستان به نوعی روایت کننده داستان من است و من اصلا چنین ایده ای را بد نمی دانم.

این کارگردان بیان کرد: من ایده ساخت این فیلم را حدود ۸ سال پیش در دست داشتم اما شرایط برای ساخت آن فراهم نمی شد، این را هم باید بگویم که ما از تعدادی الاغ زنده استفاده کردیم که این موضوع کمی کار را برای ما سخت می کرد زیرا در قسمتی از فیلم شخصیت اصلی دچار یک کابوس می شود و در آن تعداد زیادی الاغ می بیند، سپس در همان کابوس می‌بیند که از یک الاغ زاده و از فردای آن روز تبدیل به الاغ می شود.

وی در پایان گفت: این فیلم کوتاه برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره های مختلف آماده می شود.

سایر عوامل «سزارین» عبارتند از نویسنده و کارگردان: امید وفایی، بازیگران: سجاد طهماسبی، حسین دشتی و محمود محمودی، مدیر فیلمبرداری: سعید خراسانی، صدابردار: سعید حسین پور، جلوه های ویژه میدانی: حیدر جمشیدی، دستیار کارگردان: میثم کولیوند، حمید ابوالقاضی، علی غیایی، دستیار فیلمبردار: حمید ابراهیمی فرد، وحید ابراهیمی فرد، دستیار صدا: پیمان هاشمی، منشی صحنه: مهناز اسدی، تصویر پشت صحنه: فاضل پرورش، تدارکات: جمال حسینی، حسین امیری، تهیه کننده: امید وفایی، مدیر تولید: شهریار، صارمی و احسان بلوردی.

این فیلم پیش از این «متولد شدم اما...» نام داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی