Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@07:40:47 GMT

توقیف محموله میوه قاچاق دررودبارجنوب

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۵۹۴۴

توقیف محموله میوه قاچاق دررودبارجنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۴۲۰میلیون ریال اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما سرهنگ رضا فیروز بخت افزود: ماموران ایستگاه بازرسی بهادرآباد در حین کنترل خودرو های عبوری در محورشهرستان کهنوج به جیرفت به دو دستگاه کامیونت حامل میوه قاچاق مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را به پارکینگ منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: محموله شامل انواع میوه و پیاز خارجی فاقد بارنامه و مجوز گمرکی لازم است.در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود

سرهنگ ابراهیمی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی هشترود و سطح شهر به حرکات راننده یک دستگاه خودرو روا و یک دستگاه وانت مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها ۲ هزار و ۹۷ قوطی انواع نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هشترود از توقیف خودرو‌های مورد نظر و معرفی رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از مواد غذایی خارجی قاچاق به دلیل عدم احراز فاکتور‌های سلامت برای مصرف کننده آسیب‌زا است از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه یا شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان