Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریمان- طی جلسه ای که بین آب منطقه ای استان و میراث فرهنگی فریمان برگزار شد موضوعاتی از قبیل نحوه واگذاری آب دریاچه جهت قایقرانی گردشگران، مرمت سازه قدیمی سد، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و... مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش قدس آنلاین،رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان فریمان گفت: طی جلسه ای که با حضور مهندس نوروززاده مدیر دفتر تاسیسات آبی آب منطقه ای استان و حبشیزاده مدیر سد فریمان داشتیم راه کارهای ارتقاء سطح خدمات گردشگری سد تاریخی فریمان بررسی و مقرر گردید دو ارگان جهت توسعه گردشگری سد، مشارکت و تعاملی سازنده با بهره بردار بخش خصوصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسن گیاهی افزود: در این جلسه موضوعاتی از قبیل نحوه واگذاری آب دریاچه جهت قایقرانی گردشگران، مرمت سازه قدیمی سد، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و...مطرح و دو طرف بر حمایت از بخش خصوصی و ساماندهی منطقه نمونه گردشگری سد فریمان تاکید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی فریمان اظهارداشت: در حال حاضر اقداماتی بسیار خوبی در مجموعه گردشگری سد فریمان در حال وقوع است که با مشارکت آب منطقه ای استان و شهرداری فریمان این مجموعه گردشگری رونق گرفته است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر به قتل‌عام درختان منطقه جنگلی: به ما ربطی ندارد!

وزیر میراث فرهنگی درباره قطع درختان در منطقه جنگلی نور در استان مازندران خاطرنشان کرد: قطع نهال در منطقه گردشگری نور هیچ ارتباطی به وزارت میراث فرهنگی ندارد و این اتفاق خارج از محوطه مربوط به مجموعه‌ی گردشگری رخ داده است.

 عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز، بیش از ۳ میلیون نفر تا روز گذشته از اماکن تاریخی و موزه‌ها بازدید داشتند و استان‌های فارس، اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: وی همچنین درباره قطع درختان در منطقه جنگلی نور در استان مازندران خاطرنشان کرد: قطع نهال در منطقه گردشگری نور هیچ ارتباطی به وزارت میراث فرهنگی ندارد و این اتفاق خارج از محوطه مربوط به مجموعه‌ی گردشگری رخ داده است. دادستانی هم به این موضوع ورود کرده و از ایشان می‌خواهم که پیگیری را ادامه بدهند.

ضرغامی در ادامه با اشاره به لغو روادید برای سفر به ایران گفت: مصوبه قبلی درباره لغو روادید بر قوت خود باقیست؛ البته درباره یکی-دو کشور برخی اقدامات صورت گرفت و این از افتخارات دولت است تا مردم کشورهای مختلف به راحتی از ایران بازدید کنند و ما دنبال افزایش این تعداد هستیم.

دیگر خبرها

  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • اختصاص بودجه مرمت مسجد سید از سوی میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان
  • کشف آب‌انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت‌حیدریه + تصویر
  • آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد
  • واکنش وزیر به قتل‌عام درختان منطقه جنگلی: به ما ربطی ندارد!
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کبودراهنگ
  • واکنش ضرغامی به قطع درختان منطقه جنگلی نور
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است