Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:21:26 GMT

اولین پیروزی رضایی با تیم دانشجویان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۶۵۹۵

اولین پیروزی رضایی با تیم دانشجویان

تیم دانشجویان پیام نور ایران توانست در اولین حضور رحمان رضایی روی نیمکت این تیم، در یک بازی تدارکاتی پیروز شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم دانشجویان پیام نور ایران توانست در اولین حضور رحمان رضایی ملی پوش اسبق تیم ملی ایران روی نیمکت این تیم، در یک بازی تدارکاتی تیم داماش تهران را در زمین دانشگاه علم و صنعت ٥-١ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر نصیر زاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور نیز از نزدیک شاهد این بازی بود. همچنین نکته جالب توجه حضور حمید فرزانه مربی سابق گسترش فولاد تبریز و سرمربی اسبق استقلال اهواز در کنار رحمان رضایی بود. فرزانه به عنوان دستیار اول در کنار رحمان رضایی در تیم دانشجویان مشغول به کار شده است.


تیم پیام نور هنوز در مرحله تست گیری است و از دانشجویان کل کشور تست فنی به عمل می آورد که رحمان رضایی در دو نوبت صبح و عصر این بازیکنان را از نزدیک می بیند. تیم دانشجویان پیام نور برای مسابقات آسیایی دانشجویان در کشور کره آماده می شود.

رحمان رضایی تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در یک بازی خانگی که بازیکن ایرانی‌اش در نیمه دوم به میدان رفت، حریف خود را گلباران کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌دوم اردویژه هلند، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فاینورد نایب قهرمان رقابت‌ها میزبان زوله تیم دوازدهم جدول بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی فاینورد در دقیقه 57 به جای ایوانوسک به میدان رفت، آیاسه یوئدا در دقیقه 33، ایوانوسک در دقیقه 41، سانتیاگو خیمنس در دقایق 67  (پنالتی) و 82 و لوتشارل گیرترویدا در دقیقه 82 گلزنی کردند.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت جهانبخش

 

فاینورد با این نتیجه 78 امتیازی شد و فاصله‌اش را با آیندهوون قهرمان زودهنگام مسابقات به 9 امتیاز کاهش داد.

از فصل جاری اردویژه تنها دو هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد