Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از بین ۳۱ روابط عمومی ادارات کل حفاظت محیط زیست کشور رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، در بخشی از این لوح تقدیر که توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به داود قاسم زاده مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط استان اعطا شده، آمده است: در عصری که ارتباطات موثرترین شاخص در توسعه جوامع پیشرو محسوب می شود، روابط عمومی ها در جهت دهی به فرهنگ و تفکر جامعه ا طریق اطلاع رسانی دقیق و صحیح ارزشمندترین پشتوانه برای تعالی سازمان ها به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لوح اضافه شده است: کوشش و اهتمام مجدانه در کسب عنوان روابط عمومی برتر محیط زیست کشور در سال ۱۳۹۵ از سوی هیات داوران چهارمین ارزیابی عملکرد ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها، نشان از مسئولیت پذیری و حسن فعالیت و دقت نظر شماست.

امید است همواره تلاشتان در ایجاد بالندگی و ارتقای جایگاه روابط عمومی و ترویج فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست میهن عزیزمان تداوم یابد.

افزودنی است: این جشنواره سراسری ارزیابی روابط عمومی های ادارات کل کشور چهار دوره برگزار شده که اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی دو سال حائز رتبه برتر و یک دوره موفق به کسب دیپلم افتخار و عنوان رتبه فعال شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه گفت: به منظور صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی، با کشاورزانی که اقدام به سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی خود کنند، طبق قانون برخورد می‌شود.

رضا علی‌نسب گفت: همه ساله پس از پایان فصل برداشت محصول از مزارع گندم، برخی افراد به‌رغم هشدارها و اطلاع‌رسانی اداره‌ حفاظت محیط زیست، پسماند به جامانده از دروی محصول را آتش می‌زنند و موجب آلودگی شدید هوا می‌شوند که این امر خطرات زیادی برای مردم به ویژه کودکان و بیماران قلبی و ریوی به همراه دارد و امکان سرایت آتش به جنگل و زمین‌های مجاور نیز وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان حمیدیه نیز حسب وظیفه در صورت مشاهده این موارد و پس از تشکیل پرونده، عامل آتش‌سوزی را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

علی‌نسب تاکید کرد: آتش زدن کاه و کلش پس از برداشت گندم و جو طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۵ و ماده ۲۰ قانون هوای پاک مصوب ۱۳۷۶ و ماده ۴۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، ممنوع بوده و جرم تلقی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی