Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی - بازیکن تیم سپیدرود رشت تأکید کرد، مشکلات این تیم کمتر از تیم نفت تهران نیست اما چون بازیکنان سپیدرود بی‌ سروصدا هستند و زیاد اعتراض نمی‌کنند، کسی این مشکلات را نمی‌داند.

سهیل حق‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص آخرین وضعیت تیم سپیدرود رشت اظهار داشت: شرایط بازیکنان خوب است و بچه‌ها تمرینات مطلوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر برای هفته نخست محروم و مصدوم نداریم و آماده‌ایم تا روز پنجشنبه بازی خوبی مقابل نفت انجام دهیم.

وی در مورد نتایج خوبی که تیم سپیدرود رشت در دیدارهای تدارکاتی به دست آورده است، خاطر نشان کرد: در این مقطع که تیم‌ها در حال بدنسازی هستند،‌ بدن‌ها خسته است. نتایج و اردوهای پیش‌فصل رضایت‌بخش بود، اما نمی‌توانیم گول این نتایج را بخوریم، چون بازی‌ها تدارکاتی است و تیم‌ها با تمام توان در زمین حاضر نمی‌شوند. ما تیم جوانی هستیم و نصف بازیکنان‌مان برای اولین‌بار لیگ برتر را تجربه می‌کنند. امیدوارم شرایط به نحوی باشد که موفق شویم.

«با توجه به مشکلاتی که تیم نفت دارد فکر می‌کنید بازی راحتی را مقابل این تیم داشته باشید؟»، مربی - بازیکن تیم سپیدرود در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: الان در فوتبال ما به جز چهار پنج تیم، مابقی تیم‌ها همه مشکل دارند. تیم ما هم با توجه به اینکه امسال اولین فصل حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند،‌کمتر از نفت مشکل ندارد، اما چون ما کم‌ سروصدا هستیم و زیاد اعتراض نمی‌کنیم، مردم مشکلات‌مان را نمی‌دانند.

حق‌شناس ادامه داد: بازی کردن با تیم‌هایی مانند نفت که تازه بازیکنانش کنار یکدیگر جمع شده‌اند، سخت است. این تیم‌ها انتحاری بازی می‌کنند و به نظرم دیدار ما مقابل نقت غیرقابل پیش‌بینی است.

وی درباره اینکه تیم سپیدرود بازیکنان با تجربه‌ای را جذب کرده است و با حضور این بازیکنان آیا می‌تواند به رتبه‌های بالای جدول برسد یا خیر؟ گفت: دلیل جذب بازیکنان باتجربه این بود که بتوانیم نتایجی بگیریم تا در لیگ برتر ماندگار شویم و بعد برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم. دقیقاً همین هدف را فصل گذشته و در لیگ یک هم داشتیم، اما خدا کمک کرد و شرایط طوری شد که توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای منتهی به بازی با کادیز بحث در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال زیاد بود ولی در نهایت تصمیم بر این شد حتی با مسجل شدن قهرمانی جشنی برپا نشود. 

رئال دیروز کادیز را با سه گل برد و ساعاتی بعد بارسا نیز به خیرونا باخت تا قهرمانی 4 هفته زودتر قطعی شود اما بازیکنان روانه منزل شدند و خبری از جشن قهرمانی نبود. البته هزاران هوادار رئال راهی میدان سیبلس، محل سنتی جشن های رئال، شدند ولی بازیکنان در این جشن حضور پیدا نکردند.

در پیش بودن بازی حساس با بایرن در لیگ قهرمانان دلیل اصلی این تصمیم بود ولی مارکا امروز نوشت که برنامه باشگاه مادریدی این است که یکشنبه هفته بعد در سیبلس جشن قهرمانی برپا شود. رئال شنبه در زمین گرانادا به میدان می رود و یک روز بعد نیز جشن قهرمانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • رازهای لاغری که هر کسی نمی‌داند (فیلم)
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • (ویدئو) خدا می‌داند آن چیز‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • از اعداد «هم‌‌نهشتِ کَرجی» تا دنباله فیبوناچی| شرح آب‌شناس بزرگ ایرانی از قنات
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟