Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به نظر مي‌رسد مسئولان وزارت نفت که از مديريت مصرف سوخت در کشور ناتوان شده‌اند، به‌دنبال افزايش قيمت بنزين هستند.

سرويس اقتصاد مشرق - افزايش مصرف بنزين در تيرماه و ثبت رکورد 84 ميليون ليتري در روز باعث شده زمزمه هايي از گراني اين سوخت حياتي براي خودروها شنيده شود.
از جمله سخناني که باعث شد مسئله افزايش قيمت بنزين بيشتر سر زبان‌ها بيفتد، موضع وزير نفت در برنامه گفت‌وگوي ويژه خبري درباره راهکارهاي مديريت مصرف سوخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنگنه در اين برنامه با بيان اينکه اگر بخواهيم همينطور از خودروهاي شخصي استفاده کنيم، هيچ کاري در مديريت مصرف بنزين نمي توانيم انجام دهيم؛ البته سياست هاي قيمتي هم اثر گذار است که ما متأسفانه دو سال قيمت را افزايش نداده ايم و اين علامت بدي است. اين دولت که در حال تمام شدن است و روزهاي پاياني خود را مي گذارند اما دولت بعدي بايد روي افزايش قيمت بنزين فکر کند.

مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي‌کند.
فايل آن‌را از اينجا دانلود کنيد: video/mp4

با توجه به تاثير افزايش قيمت بنزين بر ساير کالاهاي روزمره زندگي مردم و اثر تورمي آن که باعث گران شدن هزينه‌هاي زندگي مي‌شود،
به نظر شما آيا افزايش قيمت بنزين مي‌تواند در بهبود وضعيت زندگي مردم و همچنين مديريت مصرف سوخت در کشور موثر باشد؟و آيا بهتر نبود دولتي‌ها با در نظر گرفتن توصيه‌هاي کارشناسانه، حذف کارت سوخت را در دستورکار خود قرار نمي‌دادند تا امروز با معضل افزايش مصرف سوخت مواجه نشده تا مجبور نباشند در فکر افزايش قيمت آن باشند؟

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است