Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@02:44:06 GMT

استقلالی‌ها دفاعیات خود را ارائه کردند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۷۷۰۷

استقلالی‌ها دفاعیات خود را ارائه کردند

اسماعیل حسن زاده د درباره پرونده استقلالی‌ها و محرومیت 3 بازیکن این تیم گفت: در مورد پرونده بازیکنان استقلال که به تیم ملی امید نرفته بودند امروز به دعوت باشگاه استقلال و موافقت فدراسیون فوتبال جلسه ای زودتر از موعد مقرر و پیش از آغاز مسابقات لیگ هفدهم برگزار شد و باید بگویم در این نشست آقایان افتخاری ،منصوریان ،عبدالهی سرپرست تیم و بازیکنان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستاشکایت فدراسیون فوتبال، دپارتمان جوانان و سرپرست تیم ملی در این نشست قرائت شد و استقلالی‌ها نیز دفاعیات خود را ارائه کردند و ما نیز با بررسی و صبر و حوصله رای را به زودی صادر خواهیم کرد.

او درباره اینکه استقلالی‌ها اعلام کرده اند که این کمیته نامه‌های آنها را در نظر نگرفته است، گفت: ما نتیجه بررسی پرونده را در قالب رأی صادر می‌کنیم و درست نیست هم اکنون در این باره بخواهیم رأی را اعلام کنیم.به این ترتیب پس از بررسی رای را صادر می کنیم.

حسن‌زاده ادامه داد:آقایان افتخاری ،عبدالهی و منصوریان، دفاعیات خودشان را انجام دادند و حالا ما هستیم که باید این دفاعیات را بررسی و رأی نهایی را صادر کنیم.

او درمورد اینکه نظر مربیان تیم ملی این است که با حضور این بازیکنان تیم امید شکست را نمی پذیرفت گفت: یکی از دلایلی که فدراسیون از باشگاه استقلال شکایت کرده بود همین موضوع است . ارزش گذاشتن به تیم ملی باید در رأس اهداف فوتبالی باشگاه‌ها باشد و ما این مساه را از همه انتظار داریم. حضور در تیم ملی هم افتخار است و هم وظیفه.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که رأی چه زمانی صادر خواهد شد، گفت: به زودی رأی را صادر می‌کنیم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم

به گزارش همشهری آنلاین وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

کد خبر 848934 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • بعید است دفاعیات نتانیاهو به جلوگیری از حکم دیوان لاهه کمک کند | پیامدهای حکم لاهه برای نتانیاهو
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)