Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات احداث سه ساختمان 120 مترمربعی که قرار بود بخشداری‌های الیگودرز در آنها مستقر شوند از حدود سه سال پیش شروع شده اما همچنان بلاتکلیف هستند!

علی دارایی، معاون عمرانی فرمانداری الیگودرز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنادرباره آخرین وضعیت این ساختمان‌ها اظهار کرد: این سه ساختمان یک پیمانکار دارند که متأسفانه عملکرد خوبی تاکنون نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه دفتر فنی استانداری لرستان، کارفرماست، ادامه داد: وضعیت پروژه این ساختمان‌ها در سال جاری هم مثل سنوات قبل بوده و همچنان تعطیل هستند.

دارایی یادآور شد: برای این ساختمان‌ها حدود 200 میلیون تومان هزینه شده که متأسفانه به حال خود رها شده‌اند و با وجود پیگیری‌های زیاد اما اعتبار کافی تخصیص داده نمی‌شود.تکمیل هر کدام از این ساختمان‌ها به حدود 250 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که به معاون عمرانی استانداری لرستان درخواست اعتبار داده‌ایم و پیگیر هستیم.

وی تأکید کرد: در چنین پروژه‌هایی پیمانکار نباید منتظر اعتبارات دولتی باشد و می‌تواند بعد از تکمیل آنها پیگیر صورت وضعیت باشد. پیمانکار بومی اعلام کرده که در مدت سه ماه این سه ساختمان را تکمیل می‌کند.

دارایی خاطرنشان کرد: الیگودرز پنج بخشداری دارد که دو بخشداریاز این تعدادهمچنان در ساختمان کمیته امداد و مدرسه مستقر هستند و با این شرایط معلوم نیست چه موقع درساختمان خودشان مستقر بشوند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری

فرماندار ساری در پی بازدید استاندار مازندران از پل فجر ساری از نیاز ۳۰۰۰ ریالی اعتبار برای تکمیل این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران عصر امروز _شنبه اول اردیبهشت _ در بازدید از پل فجر ساری با اشاره به بهره‌مندی ظرفیت بالای گردشگری این پروژه در این شهرستان اظهار کرد: تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی، این منطقه را متحول می‌کند، بنابراین طی مدت ۲۴ ساعت آینده عملیات تعریض و بهسازی این پل آغاز شود.

وی افزود: برای بهره‌برداری راه موقت جهت اتصال به این پل ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد.

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری نیز در این بازدید با بیان اینکه برای اجرای روگذر و کریدور اقتصادی تا امیرآباد ۳,۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اظهار کرد: امیدواریم این موضوع در سفر ریاست جمهوری به مازندران مصوب شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور بهره‌برداری از پل فجر نیاز است تا قراردادی میان پیمانکار و شهرداری فرح‌آباد منعقد شود تا کار تعریض، به‌سازی و آسفالت، روشنایی معابر و سرعت گاه انجام شود، عنوان کرد: برای اجرای کامل پروژه باید بخشی از زمین‌های این منطقه تملک شود.

فرماندار ساری با تاکید بر اینکه با توجه به وجود معارضین باید با ایجاد یک کارگروه مشترک بین مالکان، آب منطقه‌ای و راه شهرسازی نسبت به رفع اختلاف و توافق اولیه اقدام شود، یادآور شد: برای اصلاح، تعریض و به‌سازی راه موقت این پل نیاز به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

نوبخت خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبار، این پروژه به‌صورت ترک تشریفات در اختیار شهرداری فرح‌آباد قرار می‌گیرد تا عملیات عمرانی کار آغاز شود.

کد خبر 746408

دیگر خبرها

  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری