Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم از نجات عابر پیاده از حادثه تصادف توسط آتش نشانی خبر داد و جزییات عملیات را بیان کرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید رضا موسوی،رییس سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم در گفت وگو با رباط نیوز اظهار کرد: برخورد خودرو با عابر پیاده ساعت به آدرس کمربندی اصغر آباد ابتدای صیاد شیرازی که منجر به مصدومیت عابر از ناحیه گردن و دست و پا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : نیروهای سازمان آتش نشانی رباط کریم با حضور به موقع و هماهنگی با ۱۱۵ مصدوم را جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس شد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم تصریح کرد : حوادث اورژانسی مانند تصادفات نیاز به واکنش سریع داند و شهروندان در صورت مشاهده چنین حوادثی بلافاصله به اورژانس یا آتش نشانی اطلاع دهند تا زمان حیاتی اولیه برای کمک رسانی از دست نرود .

سیدرضا موسوی در پایان گفت : محور کمربندی اصغر آباد دارای نور کم و سرعت زیاد خودرو ها است و از شهروندان تقاضا دارم دقت لازم رادر عبور از این مسیر به خرج دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حمید محبوبی افزود: بامداد امروزدوشنبه در محور ارومیه به مهاباد، سواری پژو از جاده منحرف، واژگون و با گاردریل برخورد کرد.

او افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات حیدرآباد نقده بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۴ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

 

دیگر خبرها

  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس