Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری و ظرفیت داخلی و خارجی سنقر و کلیایی در پسابرجام صفر بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنقر و کلیایی، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا ظهر امروز در مراسم آبگیری رسمی سد جامیشان گفت: وام اشتغال‌زایی شهرستان، سرمایه‌گذاری و شهرک صنعتی سنقر و کلیایی نیازمند توجه ویژه است زیرا استفاده از ظرفیت خارجی و داخلی در این منطقه صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان سنقر و کلیایی باید از توسعه یافته به کمتر توسعه یافته تغییر کند چون از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری آن استفاده نشده است.

حسینی‌کیا با بیان اینکه خسارت بارندگی سال 94 کشاورزان سنقر و کلیایی هنوز پرداخت نشده است افزود: امسال برداشت گندم 50 درصد افت داشته است و اکنون کشاورزان بیش از 45 میلیارد تومان از دولت بابت خرید تضمینی گندم طلب دارند که نیازمند توجه است.

وی با بیان اینکه در حوزه راه جاده بیستون به سنقر به قتلگاه تبدیل شده است عنوان کرد: 140 کیلومتر جاده خاکی روستایی، تصفیه‌خانه و سهم اعتبارات بانکی در حوزه اشتغال سنقر از جمله موارد نیازمند توجه در این شهرستان است.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه سد جامیشان دومین سد شهرستان سنقر و کلیایی است عنوان کرد: سد سلیمانشاه ظرفیت شرب دارد و قابلیت گردشگری و کشاورزی آن کم است اما سد جامیشان دارای ظرفیت بسیاری است.

وی با اشاره به افتتاح سد جامیشان در این شهرستان گفت: 180 هکتار از اراضی دشت سطر در دل زمین‌های پایین دست جا مانده و سبب نارضایتی اجتماعی شده است.

انتهای پیام /

R41380/P1357/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند