Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رحمان بابایی رئیس شورای هماهنگی مدارس غیردولتی استان لرستان، به خبرمربوط به انتقاد مجید کیانپورنماینده مردم دورود و ازنادر مجلس شورای اسلامی با عنوان نمره‌فروشی در مدارس غیرانتفاعی کشور/خیانت بزرگ به نظام آموزشی کشور منتشرشده در تاریخ 1مرادماه 96در خبرگزاری برنالرستان وبه نقل ازخبرگزاری خانه ملت ،واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن جوابیه ایی که رحمان بابایی در اختیار سرپرستی خبرگزاری برنادر لرستان گذاشته است به شرح ذیل است:

جناب آقای کیانپور نماینده مردم محترم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی

باسلام،مصاحبه جنابعالی با خبرگزاری برنا در ارتباط با مدارس غیردولتی یک مصاحبه احساسی و نه علمی است که در آن به دو قشر اهانت روا داشته‌اید.

۱-به معلمان و فرهنگیان(موسسین و مدیران) فرهیخته ای که هزاران نفر نظیر جنابعالی را تربیت نموده و اکنون که در دوران بازنشستگی بسر می برند به کمک نظام و دولت آمده و باری را از دوش دولت برداشته و کماکان در سنگر تعلیم وتربیت خدمت می‌نمایند.

۲- به اولیا دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس غیردولتی اهانت نموده و شاید ناخودآگاه بدنبال القا این مطلب بوده‌اید که اولیا این دانش آموزان قادر به تشخیص صلاح فرزندانشان نیستند.که آنانرا به مدارس غیردولتی هدایت نموده‌اند.

جناب کیانپورجنابعالی باکدام دلیل و سند پا را از مرزعدالت و انصاف فراترگذاشته واین چنین به این قشرفرهیخته و پیش کسوت فرهنگی که توان وتجربه یک عمر خود را در طبق اخلاص گذاشته و بدون کوچکترین چشمداشت مادی ازدولت، از اعتبار و آبرو و اندوخته خود و از لقمه دهان اعضاخانواده خود برروی یک مدرسه سرمایه گذاری نموده انداتهامی ناروا زده اید؟!،رسم مروت وجوانمردی نیست به صرف گلایه و یا گزارش مغرضانه یکی ازهواداران خود،جمع بزرگی از فرهنگیان را مورد هجمه خود قراردهید!

جناب کیانپور گیریم که جنابعالی یک مورد راسراغ داشته باشی که ماهم مدعی عدم آن نخواهیم بود، درجهت اصلاح آن مورد تاکنون به چه مرجعی تذکر داده‌اید؟

آیا حداقل مسئول دفترتان به آن مدرسه زنگی زده است تا جریان نمره‌فروشی را جویا و به جنابعالی گزارش نماید؟

جناب آقای کیانپور تاکنون به رئیس اداره ای که آن مدرسه تحت نظر ایشان است تذکری ازباب نهی ازمنکر داده ای؟

جناب آقای کیانپور جنابعالی که به خود اجازه می‌فرماییددرنصب و عزل مدیران مدارس دخالت نمایید میتوانستید همین مورد را مستمسک قرارداده و از مدیرکل آموزش و پرورش استان درخواست نمایید مدیرمدرسه موردنظر جنابعالی را لغو ابلاغ نماید.

جناب آقای کیانپور مدارسی که به نسبت جمعیت دانش آموزی خود دارای بیشترین قبولی در امتحانات نهائی و آزمونهای تیزهوشان و کنکور سراسری هستند نمی‌توانندبا فروش نمره این موفقیت‌ها را کسب نمایند!

جناب آقای کیانپور مدرسه مورد نظر حضرتعالی ممکن است درسالها پیش وجودداشته است.ولی اکنون باتوجه به اینکه حیطه‌های نظارتی آموزش وپرورش چه کیفی و چه کمی گسترش یافته و ریزترین مسائل ازدیدریزبین وتیز بین عناصرناظروبازرسین اموزش وپرورش پنهان نمی‌ماند امری تقریبا محال و یا حداقل دشوار می باشد.

ایجاد بی اعتمادی نسبت به مجموعه ای از دولت خدمتگزار و مشخصا بخشی از فرهیختگان این مملکت گناهی نابخشودنی است که شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی این خیرین مدرسه‌دار، حق را برای خود محفوظ می دانند که با طرح شکوائیه در محاکم قضائی پیگیر این تهمت ناروا به خود گردند.

بابائی؛ رئیس شورای هماهنگی مدارس غیردولتی استان لرستان

پاسخ سرپرستی خبرگزاری برنااستان لرستان :

این خبر به نقل از خانه ملت منتشر شده است ودر واقع منبع اصلی این خبر ،خبرگزاری مجلس شورای اسلامی وگفت وگوی این خبرگزاری با جناب مجید کیانپورنماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی بوده است وبرنا لرستان به نقل از منبع اصلی یعنی خانه ملت ، آن را در تاریخ 1مراد ماه 1396 منتشر کرده است ولی جناب بابایی رییس شورای هماهنگی مدارس غیرانتفاعی استان لرستان به اشتباه آن را مصاحبه باخبرگزاری برنا تصور کرده است که در تماس سرپرستی برنالرستان با جناب بابایی این اشتباه رفع شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود، بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده‌ساز این کشور باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شورای معاونان و رؤسای نواحی آموزش و پرورش استان که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تکالیف بزرگ آموزش و پرورش در استان این است که جریان تعلیم و تربیت به صورت هم‌زمان مدیریت شود، امروزه اگرچه برنامه‌هایی با اهمیت و مؤثر در دستورکار قرار می‌گیرد، اما هنوز هم این ظرفیت وجود دارد که به‌موازات رویکردهای آموزشی، در عرصه پرورش و تربیت نیز اقداماتی انجام شود که جامعه مخاطب آن به طور مستقیم، متوجه فرزندان دلبند ما در مدارس باشد.

وی افزود: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود، بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده‌ساز این کشور باشند، زیرا اینها عهده‎دار تربیت فرزندان مردم هستند، علاوه بر این، در فرآیند گزینش باید به موضوع بازنشستگی دبیران و فرهنگیان نیز توجه ویژه صورت بگیرد تا بحران‌هایی همچون کمبود معلم در مدارس، دوباره تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که باید از سطح آموزش و پرورش موردتوجه قرار بگیرد، مسئله حجاب است، باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود، اینها آینده‌ساز کشور و امانت مردم هستند، بنابراین با مزج اجتماعی و منطق تبیین، می‌توان حجاب را به صورت ایجابی از سطح دبیرستان‌ها فرهنگ‌سازی کرد.

به گزارش ایمنا، در ابتدای این دیدار، جمعی از اعضای شورای آموزش و پرورش استان به ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی تربیتی در سال تحصیلی جاری و انعکاس چالش‌های موجود پرداختند.

کد خبر 749404

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین