Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردل از معدوم سازی یکصد و سی و پنج هزار و ۷۰۰ قطعه بچه ماهی قزل آلای آلوده در دو مزرعه پرورش ماهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، داود ربیعی با اعلام این خبر افزود: در بازرسی های اخیر و نمونه برداری های صورت گرفته توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان اردل از مزارع پرورش ماهی این شهرستان، تعداد دو مزرعه از داروی شیمیایی و ممنوعه مالاشیت گرین استفاده کرده بودند که پس از اخذ دستور قضایی ، یکصد و سی و پنج هزار و ۷۰۰ قطعه بچه ماهی قزل آلا معدوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نظارت و کنترل فرآورده‌های خام دامی وظیفه حاکمیتی دامپزشکی است این شبکه با متخلفانی که باعث شوند سلامت مردم به مخاطره بیفتد برابر قانون برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد

مدیرکل دامپزشکی مازندران، گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود که در بازدید کارشناسان ۱۸۷۷ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی معدوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، با تشکیل اکیپ‌های مشترک ثابت و سیار و کشیک‌های ویژه و بازدید از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی به میزان 884 کیلوگرم  انواع فرآورده‌های خام دامی ضبط و 993 کیلوگرم معدوم شد.

وی افزود: تعداد بازدید اکیپ‌های نظارتی در 3529 مرکز عرضه فرآورده خام دامی انجام شد که در این 132 مورد تخلف بهداشتی مشخص و تذکرات لازم به عرضه‌کنندگان متخلف داده شد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران، تصریح کرد:استان مازندران به لحاظ توریستی موقعیت خاصی دارد و با توجه به حضور مسافران در ایام نوروز سلامت هموطنان خط قرمز دامپزشکی است و از شهروندان و مسافران محترم می‌خواهیم فراورده‌های خام دامی را از مراکز عرضه معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

وی گفت: هر گونه تخلف در عرضه خام دامی را به سامانه 1512 اطلاع‌رسانی کنید تا در اسرع وقت توسط کارشناسان اداره کل دامپزشکی موردبررسی قرار گیرد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران به نظارت دقیق ناظران بهداشتی و ناظرین شرعی کشتارگاه ها در طرح تشدید نوروز تا پایان تعطیلات عید اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح 1452 کیلو گرم لاشه دام و بیش از 60 هزار کیلوگرم مرغ در کشتارگاه‌های استان به دلایل بهداشتی ضبط و معدوم شد.

طرح تشدید نظارت نوروزی و ماه رمضان  از تاریخ 20 اسفند 1402 در دو نوبت  کاری از ساعات 8 تا 14 و 14 تا 20 در قالب 88 اکیپ استانی و شهرستانی به‌صورت  ثابت و سیار آغاز شده و تا 23 فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • لاشه یک شتر بیمار معدوم شد
  • کشف بیش از هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در قاین
  • آبزیان حرام گوشت در بوشهر معدوم سازی شدند
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • کشف و معدوم سازی ۶۳ کیلوگرم تخم مرغ غیر قابل مصرف در کاشمر
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند
  • معدوم سازی بیش از ۱۹ تن فرآورده خام دامی در دزفول
  • تشدید نظارت شبکه دامپزشکی کرمان بر عرضه مواد خام دامی