Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-01@11:05:17 GMT

توافق کاهش تولید نفت در صورت نیاز تمدید خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۸۴۲۸

توافق کاهش تولید نفت در صورت نیاز تمدید خواهد شد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، خالد الفالح همچنین اظهار کرد: تولیدکنندگان نفت پس از پایان زمان توافق کاهش تولید، تلاش خواهند کرد به شکلی از این توافق خارج شوند که بازار را شوکه نکند.

عصام المرزوق وزیر نفت کویت در همین نشست اعلام کرد: پایبندی کشورهای عضو و غیرعضو اوپک به توافق کاهش تولید در ژوئن بالای ۹۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش رویترز، اوپک به همراه شماری از تولیدکنندگان خارج از این سازمان شامل روسیهبرای کمک به مقابله با اشباع عرضه جهانی و حمایت از قیمت‌ها، موافقت کرده است تولید نفت را به میزان ۱.۸ میلیون بشکه در روز از ژانویه سال ۲۰۱۷ تا پایان مارس سال ۲۰۱۸ کاهش دهد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد